Hoi, ik heb een oude laptop (Fujitsu Siemens Amilo M6500, Pentium III 1 GHz, 256 mb RAM, 10 gig HD). Nu doet het toetsenbord een beetje lastig: enkele toetsen reageren niet meer, en enkele andere leveren me telkens 2 tekens op: bijvoorbeeld als ik op de "v" of "c" typ, krijg ik steeds "vc". Dit is o.a. het geval ook bij "x" en "d". Ook krijg ik om een of andere reden steeds een * te zien wanneer ik op m'n linkershift toets typ. Alsook reageren de pijltjes enorm fel op een toetsaanslag: in een grote pdf zit ik meestal een 15-20 pagina's naar beneden wanneer ik 1 keer de pijl naar beneden intoets.
Weet er iemand of dit opgelost kan worden? Bestaan er nog wisselstukken voor zulke oude laptops? (ik denk dat ie van 2001 is)? Voorlopig los ik het op dmv het onscreen toetsenbord in windows (xp, dat dat ding met verbazende soepelheid draait, start zelfs sneller op dan m'n desktop, waar een P4 3.06 HT inzit met 1024 mb RAM). Er moet nog ergens een klein foutje inzitten, want soms valt het ding ineens uit, zelfs als ie aan de lader hangt.
Weet er iemand of dit opgelost kan worden? Bestaan er nog wisselstukken voor zulke oude laptops? (ik denk dat ie van 2001 is)? Voorlopig los ik het op dmv het onscreen toetsenbord in windows (xp, dat dat ding met verbazende soepelheid draait, start zelfs sneller op dan m'n desktop, waar een P4 3.06 HT inzit met 1024 mb RAM). Er moet nog ergens een klein foutje inzitten, want soms valt het ding ineens uit, zelfs als ie aan de lader hangt.