Ik heb sinds een paar dagen het probleem dat mijn hp1350 all in one scheef print. En dat nog wel op een vrij bizarre manier. Een dvdcover om als voorbeeld te nemen moet een vierkant zijn. maar het is meer een "ruit". Om het even te ilustreren:
normaal:

het gele vlak is een rechthoekig plaatje.
Vertikale lijn 1 is naar beneden gezakt, maar nog steeds recht! en vertikale lijn 2 is iets naar boven gegaan, maar ook nog steeds recht ten opzichte van de rand van het papier...
Ik dacht eerst dat het een probleem van verkeerd uitlijnen was, wat mijn pa een paar dagen geleden had gedaan. Maar opnieuw uitlijnen mocht niet baten. Misschien ook wel omdat hij het papier waar hij mee uitlijnt, ook waarschijnlijk scheef print.
Iemand oplossing?
normaal:
het gele vlak is een rechthoekig plaatje.
Vertikale lijn 1 is naar beneden gezakt, maar nog steeds recht! en vertikale lijn 2 is iets naar boven gegaan, maar ook nog steeds recht ten opzichte van de rand van het papier...
Ik dacht eerst dat het een probleem van verkeerd uitlijnen was, wat mijn pa een paar dagen geleden had gedaan. Maar opnieuw uitlijnen mocht niet baten. Misschien ook wel omdat hij het papier waar hij mee uitlijnt, ook waarschijnlijk scheef print.
Iemand oplossing?
[ Voor 17% gewijzigd door dbzfan op 05-12-2006 00:23 ]