Toon posts:

[Spam] Steeds vaker servicegerichte emails.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg de laatste tijd steeds vaker servicegerichte emails met of ik me wil aanmelden en dat mijn/onze website dan "beter" wordt weergeven in Google...

Het gaat 'm o.a met deze emails :
Na een bezoek aan uw website [knip] hebben wij gemerkt dat uw domein niet optimaal wordt weergegeven op Google.

Onze taak is het om websites op Google en Yahoo op de eerste pagina's te plaatsen, zodat u op internet te vinden bent.

Hiervoor registreren wij uw website bij de belangrijkste zoekmachines op internet.

Deze service kost eenmalig € 199,00. (Vanaf nu niet meer €299,00)

Bestel nu met geld-terug-garantie!

Wanneer u niet tevreden bent met onze service ontvangt u binnen de eerste 4 weken uw geld terug.

Probeer het nu u loopt geen risico.

Wij zetten U op meer dan 900 zoekmachines, mappen en webcatalogues.

Bent u niet tevreden over ons aanbod, dan krijgt u zonder te vragen uw geld terug.

Bestel nu met geld-terug-garantie!

Met vriendelijke groet,

Uw zoekmachine team

Dat zeggen klanten van ons:

- binnen 8 weken was onze homepage op plaats 2 bij Google, echt super!

- Wij hebben door dat inschrijven in deze zoekmachines 9.000 bezoekers per maand en dat alleen naar 7 weken!
Wat kan ik hier tegen doen dan behalve het adress waar ik dan eventueel mijn interesse kan sturen, volschelden met te kappen met deze troep? :( Ik weet zelf ook wel hoe ik mezelf beter kan indexeren op Google of Yahoo / MSN search... Het is ongewenst.

En op de bodem van de mail staat het volgende om denk ik mogelijk spamfilters te omzeilen:
Mfnuel yiaeqw Mgnian kquetwf Lnxaeerd vweedsb deuawj Pgwreune jieq aooek meudw Beqqeees qkeenfi oeugfr Dhlseuxf hieo rwoeb geucrw in

ecdxekehdxegcmelederepdxelembuegee

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:56
Gewoon negeren en vooral niet op reageren!
Dergelijke emails zijn gewoon SPAM en pure onzin.

Wie het bedenkt weet ik niet maar je kunt het beter direct weggooien.

• Red Boll
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-02 01:36

Red Boll

Kick Ass!

Offeh....

Zeggen dat je interesse hebt en dat je www.cjib.nl hoger in Google wilt... :P
Noteer het bank en gironummer van onze vrienden uit Leeuwarden...

Wie weet gaan ze dan wel een keer actie ondernemen tegen dit soort "bedrijven"... ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net ook een mailtje gestuurd met dat ik "interesse" heb, hetgeen wat je moet sturen is wel naar een valid hotmail.co.uk adress, dus ben benieuwd :D

Maar wat ze nog niet weten is dat ik die services nooit ga afnemen, dit is gewoon spam.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2006 22:55 ]

• Coju
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 22:54:
Ik heb net ook een mailtje gestuurd met dat ik "interesse" heb, hetgeen wat je moet sturen is wel naar een valid hotmail.co.uk adress, dus ben benieuwd :D

Maar wat ze nog niet weten is dat ik die services nooit ga afnemen, dit is gewoon spam.
Zou hou je die lui tenminste bezig met iets anders dan mensen oplichten. Mijn broertje kent zelfs een Nigeriaanse extreem rijke prins via de mail. ;)

• ChaserBoZ_
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-01 10:58
Ook al velen van gezien :(

'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '

Pagina: 1