Ik krijg de laatste tijd steeds vaker servicegerichte emails met of ik me wil aanmelden en dat mijn/onze website dan "beter" wordt weergeven in Google...
Het gaat 'm o.a met deze emails :
Ik weet zelf ook wel hoe ik mezelf beter kan indexeren op Google of Yahoo / MSN search... Het is ongewenst.
En op de bodem van de mail staat het volgende om denk ik mogelijk spamfilters te omzeilen:
Het gaat 'm o.a met deze emails :
Wat kan ik hier tegen doen dan behalve het adress waar ik dan eventueel mijn interesse kan sturen, volschelden met te kappen met deze troep?Na een bezoek aan uw website [knip] hebben wij gemerkt dat uw domein niet optimaal wordt weergegeven op Google.
Onze taak is het om websites op Google en Yahoo op de eerste pagina's te plaatsen, zodat u op internet te vinden bent.
Hiervoor registreren wij uw website bij de belangrijkste zoekmachines op internet.
Deze service kost eenmalig € 199,00. (Vanaf nu niet meer €299,00)
Bestel nu met geld-terug-garantie!
Wanneer u niet tevreden bent met onze service ontvangt u binnen de eerste 4 weken uw geld terug.
Probeer het nu u loopt geen risico.
Wij zetten U op meer dan 900 zoekmachines, mappen en webcatalogues.
Bent u niet tevreden over ons aanbod, dan krijgt u zonder te vragen uw geld terug.
Bestel nu met geld-terug-garantie!
Met vriendelijke groet,
Uw zoekmachine team
Dat zeggen klanten van ons:
- binnen 8 weken was onze homepage op plaats 2 bij Google, echt super!
- Wij hebben door dat inschrijven in deze zoekmachines 9.000 bezoekers per maand en dat alleen naar 7 weken!
En op de bodem van de mail staat het volgende om denk ik mogelijk spamfilters te omzeilen:
Mfnuel yiaeqw Mgnian kquetwf Lnxaeerd vweedsb deuawj Pgwreune jieq aooek meudw Beqqeees qkeenfi oeugfr Dhlseuxf hieo rwoeb geucrw in
ecdxekehdxegcmelederepdxelembuegee