F.E.A.R. combat geluid probleem!

Pagina: 1
Acties:

• SpardaSpeed
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-11 20:48
Ik heb een probleem met FEAR combat.
Als ik dat spel een tijdje aan het spelen ben(5 min) dan gaat het geluid heel erg kraken.
Als ik het spel afsluit dan heb ik dat krakende geluid ook in de standaard Windows geluidjes.

Ik ben er achter gekomen dat het alleen voorkomt met software gestuurde geluiden, door middel van
Direct X sound test te doen.

Ik heb de drivers opnieuw geïnstalleerd en FEAR opnieuw geïnstalleerd en niets wil helpen.

Specs
Audio driver: C-Media High Difinition Audio
Geluidskaart: onboard van een Asus P5AD2-E Premium
Besturingssysteem: Windows XP 64 bit

RuudBoi

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-12 10:03

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Heb je FEAR gepatched?

Verwijderd

Ik had ook eens een geluidsprobleem bij een ander spel, toen heb ik de hardware acceleratie van directsound op volledige versnelling gezet en toen werkte het .
Bij start - uitvoeren dxdiag intypen en daar in de tab sound vanonder de slider verschuiven naar rechts..

• SpardaSpeed
ik heb FEAR gepatched ja

en de accerleratie staat volledig open!

[ Voor 47% gewijzigd door SpardaSpeed op 05-12-2006 23:27 ]

RuudBoi

Verwijderd

Sorry dan weet ik het ook niet...

Verwijderd

En als je via dxfdiag, de het versnellingsniveau nou een omlaag doet? Ik had bij de nieuwe hitman helemaal geen geluid en dat hielp.

• SpardaSpeed
Als ik dat helemaal omlaag zet gaat mijn pc ontzettend hard laggen, mijn muis beweegt dan bijna niet meer dus ik denk niet dat dat de oplossing is.

maar wel alvast bedankt voor het meedenken.

RuudBoi

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:04
Heb je toevallig EAX oid aanstaan in je options? Ik had namelijk iets vergelijkbaars in Battlefield 2, ook door dat EAX gedoe.

• SpardaSpeed
Nee dat is het ook niet ik kan alleen EAX 2.0 aan en uit zetten en bij allebij grijg ik dat krakend geluid.

Ik ben nu een door gaan spelen met dat krakend geluid en nu kom ik er achter als ik 5 min langer speel
dan valt het geluid helemaal weg(van alles).

Op mijn Logitech Z-5500 digital kan ik zien waneer er een signaal binnen komt.
als ik zorg dat er geen signaal binnen komt en dan ga ik weer een nummer luisteren dan komt het geluid weer.

Ik heb het ook op verschillende manieren aangesloten gehad zoals Coax, Optisch, Direct en gewoon hoofdtelefoon rechtstreeks op de geluidskaart en niets wil helpen :'(

RuudBoi

• SpardaSpeed
Ik denk dat gewoon mijn onboard geluidskaart kapot is. :'(

Want ik heb nu nog een probleem d'r bij.
Als ik doe streamen via internet(bv nederland.fm op alle radio zenders of trailer van een film) heb ik dat zelfde gekraak.
Even later valt het geluid weg en als het tegen zit start mijn pc ineens opnieuw op.

als vast bedank meedenken ;)

RuudBoi

• SpardaSpeed
Ik heb gelukkig het probleem gevonden.
Het was een driver conflict van mijn onboard geluidskaart.

Windows heeft een update gestuurd met daarin een driver voor mijn onboard-geluidskaart genaamt: Microsoft UAA Function Driver for High Divinition Audio - CMedia 9880.

Die heb ik dus verwijderd en het probleem is opgelost :*) :) :) :)

Nogmaals bedankt voor de moeite. d:)b d:)b

RuudBoi

Pagina: 1