Hallo,
Ik heb een vraag over het streamen van een video file op mijn site...
Ik wil dit doen met behulp van media player in mijn website met een .wmv bestand...
Ik maak dan een .wvx filetje aan waarin de gegevens naar het filmpje staan.....tot zover werkt alles prima....als ik dubbelklik op het .wvx filetje start automatisch het juiste filmpje.... (alleen dan in media player op de computer en niet op de website natuurlijk)
Nu gebruik ik op mijn site de volgende code om hem dan automatisch te laten starten als je op mijn site komt:
dit staat in mijn wvx file:
Ik zie nu wel de mediaplayer op mijn site met de juiste afmetingen alleen er start helemaal niks....
Ik heb gewoon media player 9
en het is gewoon een lokale webserver (vandaar de verwijzingen naar de c schijf)
Iemand enig idee hoe dit kan...???
Thanks
Ik heb een vraag over het streamen van een video file op mijn site...
Ik wil dit doen met behulp van media player in mijn website met een .wmv bestand...
Ik maak dan een .wvx filetje aan waarin de gegevens naar het filmpje staan.....tot zover werkt alles prima....als ik dubbelklik op het .wvx filetje start automatisch het juiste filmpje.... (alleen dan in media player op de computer en niet op de website natuurlijk)
Nu gebruik ik op mijn site de volgende code om hem dan automatisch te laten starten als je op mijn site komt:
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| <OBJECT ID="MediaPlayer" WIDTH=320 HEIGHT=240 CLASSID="CLSID:22D6f312-B0F6-11D0-94AB-0080C74C7E95" STANDBY="Loading Windows Media Player components..." TYPE="application/x-oleobject"> CODEBASE="http://activex.microsoft.com/activex/controls/mplayer/en/ nsmp2inf.cab#Version=6,4,7,1112" <PARAM name="AutoStart" value="True"> <PARAM name="bestandsnaam" value="c:\inetpub\wwwroot\bestandsnaam.wvx"> <EMBED TYPE="application/x-mplayer2" NAME="MediaPlayer" WIDTH=320 HEIGHT=240> </EMBED> </OBJECT> |
dit staat in mijn wvx file:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| {\rtf1\ansi\ansicpg1252\deff0\deflang1043{\fonttbl{\f0\froman\fcharset0 Times New Roman;}{\f1\fswiss\fcharset0 Arial;}}
{\*\generator Msftedit 5.41.15.1507;}\viewkind4\uc1\pard\f0\fs24 <ASX version = "3.0">\par
<Entry>\par
<ref HREF="c:\inetpub\wwwroot\T64X2_animation.wmv">\par
</Entry>\par
</ASX>\par
\f1\fs20\par
} |
Ik zie nu wel de mediaplayer op mijn site met de juiste afmetingen alleen er start helemaal niks....
Ik heb gewoon media player 9
en het is gewoon een lokale webserver (vandaar de verwijzingen naar de c schijf)
Iemand enig idee hoe dit kan...???
Thanks