MSI PC 865 Barebone, InstantNn, bestaat er nog zoiets?

Pagina: 1
Acties:

• Karp
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:28
We provide InstantOn Mode for direct playback of DVD/VCD/CD/MP3/FM/TV (optional TV Tuner card). Just press the InstantOn Mode (A/V Power Switch) and then you can enjoy all kinds of Video or Audio entertainment.
Mijn ouders hebben binnenkort een nieuwe pc nodig "voor op het kantoor" oftewel, mijn vader z'n werkkamer. Dit is aan de ene kant een PC voor standaard ge-email en tekstverwerking, aan de andere kant moet er ook TV op gekeken kunnen worden en moet het beeldsignaal van DVD's en gedownloade films draadloos verzonden kunnen worden.
Nu leek mij de bovenstaande functie een uitkomst omdat de computer niet opgestart hoeft te worden als mn vader alleen maar een DVD of TV wil kijken. Zijn er nog actuele modellen die zo'n functie hebben of overschat ik de waarde van deze functie?

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Ik heb zelf een soort van gelijke funtie op mijn Asus. Ik kan de pc booten voor audio-cd's en dvd's. Het is alleen zeer beperkt en start nou ook niet zo heel veel sneller op ook al hoeft er minder software geladen te worden. Het is een functie die op een rommetje staat en daarna in het geheugen geladen word samen met de te beluisten/bekijken media. Al met al niet echt snel, ik denk dus dat je de waarde overschat.

[ Voor 5% gewijzigd door Herby op 04-12-2006 21:30 ]

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε