Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PS] "User review" status kwijt

Pagina: 1
Acties:

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:47

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Topicstarter
Dit weekend heb ik mijn eerste product survey ingevuld. Het betreft de Microsoft Habu muis: http://tweakers.net/productsurvey/146515
De survey werd onbedoeld vrij uitgebreid dus ik had hem ook maar aangemeld om als "user review" door het leven te mogen gaan. Deze status is de volgende dag reeds toegekend. Echter, omdat het in eerste instantie niet zo'n uitgebreid verslag bedoeld was, heb ik later nog wat aanpassingen/verbeteringen gemaakt: plaatjes ge-upload, links naar productsites en GoT toegevoegd en (helaas nogal veel *schaam*) spel- en tikfouten verbeterd. Ergens tijdens deze vele edits, is de user review status verdwenen. In de survey manager staat er nu "user review wachtend op goedkeuring". Ik kan me echter voorstellen dat gezien het feit dat deze survey reeds behandeld is en vanwege mijn vele edits, deze survey niet meer de revu zal gepasseren bij de crew. Vandaar deze post om hem weer even onder de ogen te brengen (ik zal niets meer editten, echt waar ;))
Mocht de aanmelding nog wel in de queue staan, dan mijn excuses voor mijn schijnbare ongeduld.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 21:39
Hij stond bovenaan de lijst :P Heb hem meteen even goedgekeurd :)

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:47

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Topicstarter
Mijn dank grenst aan het hondsdolle... :)