[HP psc1315] Gebroken glas

Pagina: 1
Acties:
  • 266 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Cardo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-02 15:13
Hey,

Door een of andere reden is mijn glas van mijn all in one gebroken, dit is waarschijnlijk gebeurd omdat me printer op me speakers staat:X Maanden geen last gehad en net wou ik iets kopieëren en WOOW WAT ZIE IK NU :'( :'( . Ik weet niet of ik dit via de garantie vergoed krijg? ik heb hem precies over 3 weken pas 1 jaar. Maar kan ik het glas ook zelf vervangen? Of is dit niet te doen?

Afbeeldingslocatie: http://www.superwarehouse.com/images/products/hp_psc_1315.jpg

Bvd Ricardo!

[ Voor 8% gewijzigd door Cardo op 04-12-2006 20:02 ]

Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik denk niet dat dit onder de garantie valt. Bewijs maar ns dat je het niet (per ongeluk) stuk geslagen hebt oid. Ik denk dat ze dit op "eigen schuld" gooien.

[ Voor 16% gewijzigd door RoD op 04-12-2006 20:03 ]

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:27
En anders even de maten van het glas opmeten en even langs glashandel.

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10-2025
Je zegt het zelf al:
Je hebt hem nog geen jaar, dan zou ik hem als garantie opsturen...
Zelf het glas vervangen zou ik niet doen, het is volgensmij geen gamma ruitje :)

• Chesta
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-11-2025
tis meestal plexiglas trouwens
ixl85 schreef op maandag 04 december 2006 @ 20:06:
....het is volgensmij geen gamma ruitje...
wel dus :P

[ Voor 74% gewijzigd door Chesta op 04-12-2006 20:08 ]

End of Transmission

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-02 20:39

TheBorg

Resistance is futile.

Een nieuw ruitje laten snijden is nog goedkoper dan opsturen. Bovendien denk ik dat de kans dat ze dit onder garantie repareren wel heel erg klein is.

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-02 10:23
ixl85 schreef op maandag 04 december 2006 @ 20:06:
Je zegt het zelf al:
Je hebt hem nog geen jaar, dan zou ik hem als garantie opsturen...
Zelf het glas vervangen zou ik niet doen, het is volgensmij geen gamma ruitje :)
Dit is geen garantie. Fabrieksgarantie houdt in dat het product dat uit de fabriek geleverd wordt het b.v. een jaar lang minimaal doet volgens de opgegeven specificaties. Vanuit de fabriek is de all-in-one met een prima glasplaat geleverd en is door externe toedoen defect geraakt. Dit is dus geen fabrieksgarantie. Wellicht is HP coullant, maar je zult wellicht de glasplaat moeten vergoeden + de reparatiekosten. Een gamma plaatje zou je ook kunnen halen, maar het is vrij dun glas en het moet ook precies passen. Daarnaast heeft je scanner misschien schade opgelopen door glassplinters.
Succes er iig mee :)

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

• Cardo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-02 15:13
Dan ga ik denk ik over tot zelf vervangen, wil hem niet zolang kwijt zijn, en tis idd erg DUN glas, gewoon van normale dikte net als bij ramen . Iig bedankt voor jullie reacties :)

en nee me printer/scanner heeft geen schade opgelopen:) de bovenkant is zeg maar een aparte ruimte, zit allen die scanner met soort hoe noem je dat, MINI IDE kabel? :P iig er is niks beschadigd

[ Voor 35% gewijzigd door Cardo op 04-12-2006 20:13 ]

Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p

Pagina: 1