[XP] DW20.exe foutmelding bij afsluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 404 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:19
Ik krijg tegenwoordig bij het afsluiten van XP (professional, SP2, alle updates) bij het afsluiten (reboot of shutdown) een foutmelding dat DW20.EXE een dll runtime error oid heeft (foutmelding komt maar even in beeld en sluit ook meteen).

Nu leert google mij dat dit voor error-reporting voor o.a. office 2003 is. Dit heb ik niet geinstalleerd.
Dus zat ik aan de windows error-reporting te denken, deze dus uitgeschakeld (bij services en startup & revovery) -> geen resultaat.
Ik heb DW20.exe gerenamed naar wat anders maar hij komt gewoon terug :P

Er is niet echt iets duidelijk aanwijsbaar waarna het probleem is ontstaan dus ik tast een beetje in het duister naar een oplossing.

Het is natuurlijk geen onoverkomelijk probleem maar het is wel een beetje vervelend en het hoort niet :)

edit:

Na een system restore naar een eerder punt is het probleem verholpen, de 'change log' van de restore was de hernaming van de werkgroep (workgroup -> MShome), maar het lijkt me sterk dat dat het probleem was 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Cheezus op 05-12-2006 09:54 ]

• magier76
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-10-2024
Hallo ondanks dat het probleem 2 weken of ouder is en verbvorgen staat kwam ik het tegen via de search.
Ik heb dus het zelfde probleem en kan helaas geen oplossing vinden.
Heb wel Office 2007 geinstalleerd staan maar die stond ook op mijn vorige pc.
En daar had ik er geen last van.
Het probleem is spontaan opgekomen.

Gadget Freak