Daar is weer zo`n n00b die met z`n vragen komt.
Sorry...
Ok, ik heb nu:
TV: SamSung LE32M51B
DVD: Xbox260
Muziek: Xbox360
Surround: Logitech 5.1 surroundset.
Budget: 500-750 euro
Inmiddels ben ik al weer een half jaar zoeken (en dan weer niet zoeken) verder, in eerste instantie ging m`n voorkeur uit naar compleet setje zoals van samsung de HT-XQ100.
Waarom? Nou hij paste mooi bij mijn TV (maar bleek in het echt toch een wat verschrikkelijk lelijk ding te zijn).
Daarnaast,het enige wat ik zoek is inprincipe een setje wat het geluid afspeelt van mijn xbox360, die ook als mediacenter fungeert. Ik luister niet zoveel muziek maar kijk wel graag veel films, dit zijn vaak dus dvdtjes.
Ik zoek dus eigenlijk alleen maar een versterker en een 5.1 setje.
Nu ben ik nogal visueel ingesteld. Dus hij moet er ook mooi uitzien,
Of ik moet alles wegwerken wat ook kan.
Mijn probleem is dat ik winkel in winkel uit ga en dan elke keer met hetzelfde advies wordt weggestuurd: Koop gewoon een compleet setje en vergeet losse componenten want dat koop je niet voor dat geld...
Oh de versterker Moet een optical ingang hebben
kan iemand mij adviseren?
bedankt!
Sorry...
Ok, ik heb nu:
TV: SamSung LE32M51B
DVD: Xbox260
Muziek: Xbox360
Surround: Logitech 5.1 surroundset.
Budget: 500-750 euro
Inmiddels ben ik al weer een half jaar zoeken (en dan weer niet zoeken) verder, in eerste instantie ging m`n voorkeur uit naar compleet setje zoals van samsung de HT-XQ100.
Waarom? Nou hij paste mooi bij mijn TV (maar bleek in het echt toch een wat verschrikkelijk lelijk ding te zijn).
Daarnaast,het enige wat ik zoek is inprincipe een setje wat het geluid afspeelt van mijn xbox360, die ook als mediacenter fungeert. Ik luister niet zoveel muziek maar kijk wel graag veel films, dit zijn vaak dus dvdtjes.
Ik zoek dus eigenlijk alleen maar een versterker en een 5.1 setje.
Nu ben ik nogal visueel ingesteld. Dus hij moet er ook mooi uitzien,
Of ik moet alles wegwerken wat ook kan.
Mijn probleem is dat ik winkel in winkel uit ga en dan elke keer met hetzelfde advies wordt weggestuurd: Koop gewoon een compleet setje en vergeet losse componenten want dat koop je niet voor dat geld...
Oh de versterker Moet een optical ingang hebben
kan iemand mij adviseren?
bedankt!