Ik heb mij verbaast dat ik niks in de search kon vinden over dit onderwerp. Ik ben namelijk op zoek naar een (liefst online) cursus waarin ik talloze tips kan vinden mbt het ontwerp van een verslag. Als je die professionele jaarverslagen bijvoorbeeld ziet is dat toch mooi gedaan. Nu weet ik wel dat er speciale opleidingen voor zijn, maar er zijn vast ook boeken, tips e.d te vinden! Ik hoef er niet van alles vanaf te weten, maar iets meer zou wel leuk zijn
Ik merk namelijk dat ik het erg leuk vind om deze in elkaar te steken, maar helaas houdt het met paint en word snel op. Nu heb ik wel vrienden die handig zijn met photoshop, maar dan nog blijft de creativiteit je beperking.
Ik zoek dus naar online tips of misschien worden er wel cursussen gegeven voor een studenten budget (wat ik haast niet verwacht)? Wat moet je wel doen, wat niet etc...
Iemand tips
?
Ik merk namelijk dat ik het erg leuk vind om deze in elkaar te steken, maar helaas houdt het met paint en word snel op. Nu heb ik wel vrienden die handig zijn met photoshop, maar dan nog blijft de creativiteit je beperking.
Ik zoek dus naar online tips of misschien worden er wel cursussen gegeven voor een studenten budget (wat ik haast niet verwacht)? Wat moet je wel doen, wat niet etc...
Iemand tips
[ Voor 17% gewijzigd door Waypoint op 04-12-2006 19:34 ]