Samsung ht-q20

Pagina: 1
Acties:

• maarten22
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-12-2025
Hallo
Ik ben opzoek naar een nieuwe home cinema set en kwam deze tegen:
http://www.samsung.com/nl...theatersystems/ht_q20.asp
Heeft iemand ervaring met deze set??
Hij heeft Hdmi, betekent dit dat hij up kan scalen naar 720P of 1080i??
Ook staat er op de site : een van de eerste al helemaal klaar voor het kabelloze tijdperk
Betekent dit dat hij draadloze speakers heeft??
Gr Maarten

• Gitano
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-01 22:03
Schopje om te kijken of er ondertussen al mensen zijn met ervaring met dit apparaat. ;-)

Ben zelf op zoek naar een niet al te duur setje en deze zou wel mooi staan bij mijn net anderhalve week geleden gekochten samsung lcd tv ;-)

Over dat draadloos heb ik gevonden dat je met een uitbreiding de achterste speakers draasloos kan aansluiten.. Voor mij niet echt van toepassing.. ik leg wel gewoon 2 kabeltjes :-)

Dus als iemand hem heeft en wat over kan vertellen dan graag ;-)

• Greekmaster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:38
Ik weet niet waar je gelezen hebt dat de HTq20 HDMI heeft, maar zover ik weet heeft hij geen HDMI. HTQ22 heeft wel HDMI. Een maat van mij heeft de HTQ22 maar die wil niet alle gekopieerde dvds afspelen, je krijgt een stomme melding midden op je tv scherm met een waarschuwing.

• Gitano
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-01 22:03
Greekmaster schreef op maandag 02 april 2007 @ 15:34:
Ik weet niet waar je gelezen hebt dat de HTq20 HDMI heeft, maar zover ik weet heeft hij geen HDMI. HTQ22 heeft wel HDMI. Een maat van mij heeft de HTQ22 maar die wil niet alle gekopieerde dvds afspelen, je krijgt een stomme melding midden op je tv scherm met een waarschuwing.
dat heb ik gelezen op de samsung site.
zie: http://www.samsung.com/nl...theatersystems/ht_q20.asp

(alhoewel het daar wel wat onduidelijk is.. bij de features staat hdmi .. bij de specs staat het niet.. )

Voor mij persoonlijk is hdmi niet persé nodig.. component uitgang is ook goed ;-) en dat heeft ie zeker. Ik ben meer geinteresseerd in geluids kwaliteit.. is dat een beetje te doen ? ik hoef geen super geluid.. maar gewoon een beetje leuk geluid bij films