Hallo, ik kreeg laatst een kennis over de vloer met de vraag of ik eens kon kijken wat er met zijn laptop aan de hand was. Hij gaat toch al een nieuwe PC kopen, dus ik mocht die laptop van hem hebben. Het is een Medion MD-6100.
Wie weet krijg ik hem nog aan de praat. Hij had hem zelf al na laten kijken bij de lokale computerboer en die zeiden dat ie "stuk was". Goed, wat doet ie dan (niet)?
Als je hem aanzet gaat het power ledje branden en de fans gaan aan. Meer niet. CD-rom speler gaat ook niet open.
Wat heb ik al geprobeerd? Helemaal open gehaald om te kijken of ik sporen van kortsluiting kon vinden. Helemaal niks...
Dus, heeft er iemand nog tips of istie gewoon echt dood? Alvast bedankt
Wie weet krijg ik hem nog aan de praat. Hij had hem zelf al na laten kijken bij de lokale computerboer en die zeiden dat ie "stuk was". Goed, wat doet ie dan (niet)?
Als je hem aanzet gaat het power ledje branden en de fans gaan aan. Meer niet. CD-rom speler gaat ook niet open.
Wat heb ik al geprobeerd? Helemaal open gehaald om te kijken of ik sporen van kortsluiting kon vinden. Helemaal niks...
Dus, heeft er iemand nog tips of istie gewoon echt dood? Alvast bedankt
i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD