Toon posts:

Laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nieuwe laptop nodig,

Ik heb een budget tot 1400 euro voor een laptop
Hij moet minimaal 2048 mb ram geheugen hebben en minstens een 15' inch beeldscherm.
Ik gebruik hem voor surfen, tekstverwerken, muziek beluisteren, films en games ( niet extreem zware games maar spellen zoals C&C generals. age of empires 3 en dat soort games)

Ik heb een beetje rondgeneuzeld op internet en ik kwam tot drie kandidaten

Acer 5684
http://kieskeurig.nl/prod...A0E59C12571E1002AA761.htm

Acer 5672
http://kieskeurig.nl/prod...1C16EC12571F700512F47.htm

Toshiba Satellite A100-409
http://www.kieskeurig.nl/...6BE1FC1257211003DDE94.htm

Welke laptop lijkt volgens jullie de beste keuze, of hebben jullie misschien een beter alternatief? ASUS?

Bij voorbaat dank,
Pim[/b]

Verwijderd

DELL Inspiron 9400 misschien ook iets voor je?

Verwijderd

Topicstarter
Scherm is opzich wel groot alleen misschien iets wat onhandig en als ik 2048 geheugen wil en garantie service verminder naar 2 jaar zit ik op 1500 euro met 'maar' een harde schijf van 80 gb

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
De Asus A6T is ook een mooie optie. Meende dat deze nu nog maar ~1000 euro kost:

Asus A6T
AMD Turion 64 X2 TL-52
1024MB DDR2-667 1 dimm
100GB 5400rpm HDD
GeForce Go 7600, 256MB dedicated VRAM (niks geen turbocrap)
webcam en wat andere leuke extra's zoals DVI, S/PDIF en AudioDJ.
Standaard 2 jaar garantie
Tas en muisje er bij :)

Voor 100 euro extra er 1GB geheugen bij pleuren, hou je 300 euro over voor leuke dingen zoals externe HDD voor een hele collectie, de upgrade naar Vista voor 80 euro (Home premium). Misschien dan een afstandsbediening met TVtuner zodat je hem ook nog als mediacenter kan gebruiken!

Ben zelf zeer tevreden over deze laptop, 64-bit ready en eigenlijk zit alles er op. het enige dat ik mis is Bluetooth, maar dat is dan ook echt het enige minpunt dat ik kan bedenken.

Asus is iig een goed merk. Acer staat bekend om zn goede prijs, helaas ook om de slechte behuizing/service (buurjongen moest zijn laptop laatst 2 maanden! missen). Asus heeft daarintegen mooi standaard 2 jaar garantie en bied geen gare halve laptops waar de scharnieren van breken en met een kleine accu. (De A6T haalt zo'n 3 uur op 8 cell, hoge brightness en wlan, internetten).

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 17:29:
Scherm is opzich wel groot alleen misschien iets wat onhandig en als ik 2048 geheugen wil en garantie service verminder naar 2 jaar zit ik op 1500 euro met 'maar' een harde schijf van 80 gb
Garantie kan nog lager.. service is eigenlijk altijd goed. Ik had de laagste gekozen.. dus zelf opsturen enzo.. maar toch kwam er een monteur langs toen het toetsenbord niet goed was. Mijn oude latitude werd 5 jr na aanschaf kostenloos gemaakt nadat het scherm afbrak.. weer kwam er een monteur langs. Service is toppie dus, voor mij. Moet je ff de Dell topics doorspitten. Ik vind persoonlijk het scherm heerlijk maar ieder zijn ding.

Succes en alvast veel plezier met je nieuwe laptop!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2006 17:50 ]

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Pim, dit is niet helemaal de bedoeling van GoT. We verwachten wat van je hier op GoT, de keuze van een laptop kan moeilijk zijn maar je zult zelf het meeste werk moeten doen. Ik raad je aan even dit topic door te nemen; we stellen de 'wat moet ik kopen' topics namelijk niet zo op prijs. ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.