Mijn printer werkt niet naar behoren. Als ik hem installeren wil, dan kan ik gewoon alle software en stuurprogramma's van de meegeleverde CD installeren. Geen problemen dus. Ook detect windows xp mijn Canon Pixma MP170. Windows zegt dan dat er 'nieuwe hardware gevonden is', dat komt in zo'n ballonetje. Maar daarna komt een venster met 'nieuwe hardware gevonden' Met daarin:
Ook als ik een programma zoals 'MP Navigator' wil starten zegt hij 'Het stuurprogramma dat door deze software word ondersteund, is niet geistalleerd. Installeer dit stuurprogramma en probeer het vervolgens opnieuw'. Maar ik heb alles al geinstalleerd via de Eenvoudige Installatie die alles meteen installeert.
De printer werkt trouwens goed. Hij wil gewoon kopieren(zonder pc).
Wat moet ik doen om de printer aan de praat te krijgen? Zie ik iets over het hoofd?
EDIT: Het is al opgelost
RPC server is niet beschikbaar? Als ik daar op Google dan moet ik in services 'Remote Procedure Call' instellen en die is gestart. Dus daar ligt het volgens mij niet aan. Ook 2 die daar op lijken zijn gestart.De hardware kan niet worden geinstalleerd.
Er is een probleem met de installatie van deze hardware:
Canon MP170
Er is een fout opgetreden tijdens het installeren van het apparaat.
De RPC server is niet beschikbaar.
Ook als ik een programma zoals 'MP Navigator' wil starten zegt hij 'Het stuurprogramma dat door deze software word ondersteund, is niet geistalleerd. Installeer dit stuurprogramma en probeer het vervolgens opnieuw'. Maar ik heb alles al geinstalleerd via de Eenvoudige Installatie die alles meteen installeert.
De printer werkt trouwens goed. Hij wil gewoon kopieren(zonder pc).
Wat moet ik doen om de printer aan de praat te krijgen? Zie ik iets over het hoofd?
EDIT: Het is al opgelost
[ Voor 11% gewijzigd door hello_moto op 17-12-2006 17:01 ]