Toon posts:

Montage schroefje gebroken op X1950 CF

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen

afgelopen Woensdag kreeg ik me gloed nieuwe X1950XTX CF kaart in huis, en vrijdag pas geinstalleerd en tijdens het monteren van de CrossFire kabel brak er zo'n klein montage schroefje :/ :
Afbeeldingslocatie: http://www.3dfx.ch/gallery/d/16922-1/Broken+Mounting+Screw+from+X1950CF.JPG

die op de X1950 XTX CF kaart zat:
Afbeeldingslocatie: http://www.3dfx.ch/gallery/d/16924-1/X1950CF+missing+Mounting+Screw.JPG

die zijn net als die andere schroefjes van die andere kaarten maar dan iets kleiner.
De X1950 XTX CF heb ik bij 4Launch gekocht.
Via email heb ik ze dit vermeld en gevraagt of ik het onder garantie via RMA ofdat dit probleem opgelost kan worden.

Heb er wel bij vermeld dat de kaart goed zijn werk doet dat wel maar ja die hoort niet echt bij een nieuw product dat er met het voorzichtig monteren zomaar een schroefje breekt.
Volgens 4Launch heb ik te hard door gedraaid Afbeeldingslocatie: http://www.falconfly-central.de/forum/YaBBImages/rolleyes.gif

Dan denk ik van mja dan zouden die andere ook rot moeten zijn maar goed volgens hun krijg ik hier geen garantie op , dus het volgende kan ik deze kleine montage schroefjes ergens kopen oftewel van iemand kopen die ze toevallig heeft liggen :?

mvg,

Obi-Wan Kenobi

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2006 15:46 ]

• SVDT
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-05-2020
Heb je niet nog een oude videokaart liggen? Kun je ze zo uit draaien met een tang. :) Wat een zeuren bij 4 Launch trouwens. :/

edit: oh sorry, te snel gelezen. 8)7

[ Voor 34% gewijzigd door SVDT op 04-12-2006 15:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
heh dat is het probleem ook die van andere kaarten zijn groter, kijk maar goed op deze foto hehe :)
Afbeeldingslocatie: http://www.3dfx.ch/gallery/d/16924-1/X1950CF+missing+Mounting+Screw.JPG

Daar zat ik ook aan te denken maar nee dat gaat helaas niet :X

maare idd een gezeur bij 4Launch volgens mij geld dit wel onder garantie want als je iets nieuw koopt moet het wel 100% in orde zijn en dit is niet dat geval want als je die dongle aan draait kan een schoefje niet zo maar breken, vooral voor een kaart van 415 euro.

Maargoed het werkt wel nog dat wel maar leuk is het niet nee :(

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2006 15:50 ]

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
jemig

zijn dat 3 videokaarten ?

Verwijderd

Topicstarter
yes dat zie je goed :) boven een X1950 XTX CrossFire Edition midden een 3dfx VoodooMAC 5500 PCI met PC Bios 1.18 DVI en onder een X1900 XTX die normaal verbonden is met de bovenste.
de VoodooMAC is voor oude retro games.

maargoed als iemand weet waar ik van die kleine montage schroefjes kan kopen dan hoor ik het graag :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2006 15:52 ]

Verwijderd

Als jij er niks aan doen kan, zon schroefje breekt niet zomaar, dan heb je gewoon garantie. Lees de voorwaarden, mail de fabrikant of dit binnen de garantie valt en los dat gewoon verder met hen op. In een topic zoals dit nu krijg je toch niet een eenduidig antwoord. De een zegt dit, de ander dat.
Ik zou als ik jou was mezelf er wat in verdiepen en zorgen dat ik een nieuwe VGA kaart krijg.

Succes ermee!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

XTX? Geen XFX? :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Topicstarter
ja bedankt chriscjw, is idd een id alleen heel wat ellende enzo, maargoed ben niet echt goed in dat soort dingen die kaart werkt wel maar idd je hebt gelijk heb er wel recht op garantie ook als het zo iets kleins omgaat.

hoewel ik me eigen krachten ook soms niet kent dan denk ik van shit happens, ik probeer gewoon een andere schroefje te zoeken hoewel het eigenlijk niet zo'n probleem is, gewoon meer het gevoel van was dit nou echt nodig . :/ voelt een beetje zuur aan meer niet.

@ Atlas

mkaay lol?

Topic mag wel dicht dan, het is wel duidelijk wat er moet gebeuren.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2006 16:07 ]

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:55

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

De goede Sint heeft vernomen dat een slotje op je verlanglijstje staat.
Ik zal als hulpSint de schoen vullen :)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.