Om maar te beginnen met de specs van m'n systeem:
Intel C2D E6300 @3.1 ghz.
Gigabyte DS4
2gb OCZ PC6400 @ 1100 mhz 5-5-5-15
3x 250gb samsung in raid 5
1x 74gb Raptor
Radeon X800 @ X850 XT
Creative Audigy 2
Mobo bios: F7b
Dit systeem loopt al maanden super stabiel, en koel, op de bovengenoemde settings. Sinds een week echter wil het systeem niet meer booten nadat het een nacht heeft uitgestaan. Het mobo begint dan te piepen en ik moet de CMOS resetten om weer in de bios te komen.
Het vreemde echter is dat het systeem zonder problemen kan rebooten, prime stable is, en ook wanneer ik het systeem bijv. een uur uitzet, boot hij daarna weer prima. Wanneer hij echter voor langere tijd uitstaat, een nacht bijvoorbeeld, dan boot hij niet meer.
Ik heb al verschillende bios versies geprobeerd, zonder resultaat.
Iemand een idee wat het probleem kan zijn?
Intel C2D E6300 @3.1 ghz.
Gigabyte DS4
2gb OCZ PC6400 @ 1100 mhz 5-5-5-15
3x 250gb samsung in raid 5
1x 74gb Raptor
Radeon X800 @ X850 XT
Creative Audigy 2
Mobo bios: F7b
Dit systeem loopt al maanden super stabiel, en koel, op de bovengenoemde settings. Sinds een week echter wil het systeem niet meer booten nadat het een nacht heeft uitgestaan. Het mobo begint dan te piepen en ik moet de CMOS resetten om weer in de bios te komen.
Het vreemde echter is dat het systeem zonder problemen kan rebooten, prime stable is, en ook wanneer ik het systeem bijv. een uur uitzet, boot hij daarna weer prima. Wanneer hij echter voor langere tijd uitstaat, een nacht bijvoorbeeld, dan boot hij niet meer.
Ik heb al verschillende bios versies geprobeerd, zonder resultaat.
Iemand een idee wat het probleem kan zijn?