Toon posts:

Macbook pro als mp3-speler gebruiken.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Weet iemand of je de macbook pro ook muziek af kan laten spelen als hij dichtgeklapt is? Zodat ik evengoed muziek kan luisteren als hij in mij tas is dichtgeklapt? Ik heb al even op google gezocht maar ik weet niet waarop ik moet zoeken. Alvast bedankt.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:28
De instellingen wijzigen zodat de Macbook niet in slaapstand / stand-by gaat als de klep dicht gaat?

• jverdeyen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-07-2024
Is het gezond om een notebook dichtgeklapt in een tas te laten draaien ? Je hebt geen luchtcirculatie enz ... ik heb zo mijn twijfels

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Dan moet je inderdaad gewoon instellen dat je scherm gewoon uit gaat als je hem dichtklapt. (is vast wel mogelijk met osx?)
Alleen heb je grote kans dat hij overhit raakt doordat de ventilatie openingen bedekt zijn. Ik zou het niet doen dus. :)

Verwijderd

Topicstarter
Kan het veel kwaad dat hij oververhit raakt? En er is geen modus ofzo dat hij alleen muziek draaid? Ik weet dat het bij sommige laptops wel mogelijk is.

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-12-2025
Behalve de ventilatie-twijfels die ik heb:

http://semaja2.net/insomniaxinfo/

als je met google zoekt op insomnia osx kom je ook dingen tegen van mensen waar de laptop helemaal niet meer wil slapen, maar dit proggie zou op zich moeten werken. Zelf nooit geprobeerd verder

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-02 12:18
Een MacBook vindt het in elk geval niet prettig om aan te blijven in de tas, zeker niet in sleeve. Zelf meegemaakt!!! :X
Maar ik weet van MB dat die uitgaat als je em dichtklapt, en clamshell-modus werkt dan alleen als je em aan de lader hangt.

PSN: djmurcielago

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-02 13:46
Koop een bokkie wokkie MP3 speler bij de Intertoys, als je die sloopt dan ben je wat minder geld kwijt dan een fried MacBook...

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

Topicstarter
Ja idd dat is waar. Alleen ik dacht dat ik tot die tijd mischien me laptop kon gebruiken. Maar ik koop deze week anders wel even een nano. :P Ik hou niet van die nepdingen. Als ik iets koop wil ik het wel gelijk goed doen. Evengoed bedankt!

Verwijderd

Och, waarom zou het niet kunnen? Ik ken iemand die iemand die gewoon een cdtje heeft gebakken terwijl de notebook in zijn tas zat, op de fiets :P

• Wim Leers
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-02 23:28
Hier al een paar keer onbedoeld gebeurd. Een uurtje houdt ie dat wel vol, vele meer niet. Hij wordt dan namelijk POKKEheet (CPU zelfs rond de 100 graden :+). Als je het te lang laat doorgaan, krijg je gewoon een kernelpanic. Kapot gaat ie er dus niet van, maar aan te raden is het niet.

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Houdt er ook rekening mee dat je hd niet goed tegen schokken kan als hij aan staat. :)

• Depress
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:20
Daar is een andere oplossing voor, de mp3's naar het ram laden :+
Pagina: 1