3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
De post is duidelijker (niet zozeer de inhoud)
Jouw "toon" is zoiets van hee, dit vind IK cool, de "toon" van arjenk is, ja hoe zeg je dat, ... Informatiever.
Jij geeft aan dat je het 'wel leuk' vindt, arjenk probeert iets uit te leggen.
(tenminste zo komen de posts OVER, wat je achterliggende gedachte is, dat boeit niet (want dat lees/zie/voel je niet))
Ik hoop dat je me begrijpt, ga ik nu eens kijken wat ik ermee ga doen.
Sterker nog, je "waar heb ik dat eerder gelezen" reaktie -1 overbodig gegeven. (D'r zijn er die het Flame of Troll vinden, maar ik ben goed gemustst vanavond)
Ecodan warmtepomp
Waarvan krijg je de schuld, die vat ik ff niet ??Op donderdag 01 februari 2001 21:16 schreef JT het volgende:
Oh ja, en dan krijg ik nog de schuld......hoezo lullig ???
En in mijn berichie staat precies hetzelfde, t.net is geen info site voor hoge piefen...En ik was ook nog is eerder met mijn berichie...
Ecodan warmtepomp
Ik moet zeggen dat je argumentatie wel klopt over jouw post en die van arjenk.
Vergeet alleen niet, dat de manier van neerzetten zeker meehelpt.
(als je zegt: microsoft sucks dan is dat een troll/flamebait, zet je DEZELFDE mening iets genuanceerder EN beargumenteerd neer, krijg je misschien nog wel + punten)
Maar ik zal nog eens goed nadenken.
Ik vind iig (momenteel) jouw post niet PERSE een 2 waard (hij zou er niet missstaan), die van arjenk nou weer niet zo slecht om 'em omlaag te modden.
Ecodan warmtepomp
En ik geef toe een foutmarge van 1 punt vind ik toelaatbaar, aan jouw reaktie is trouwens ook niet echt makkelijk een echte vaste beoordeling te geven.
(maar dat komt een beetje door de stijl)
Ik ben benieuwd wat m'n "collega's" hier van vinden (we zijn het niet altijd eens namelijk)
Tip: Wees duidelijk in je posts. (Ik geef toe, dat pas sinds ik actief moddereer ook doorheb (een beetje dan) hoe je een reaktie aantrekkelijker maakt om omhoog te modden.
Wat de moderaties betreft, het boeit mij niet echt hoe hoog mijn reacties komen. Wat natuurlijk niet betekent dat ik me er bij neer zou leggen als het met een troll of flamebait wordt gemod. Maar als de moddereters het een overbodige reactie vinden, dan ga ik me daar niet druk over maken. Zonde van m'n goede humeur
Je was wel erg snel met reageren hier, en ik zie dat er in de thread zelf ook nog een reactie staat. IMHO maakt dat het er niet beter op. Modereren is nu eenmaal - als het goed is - ook een beoordeling op de manier waarop je iets zegt (dat zei Jaymz trouwens ook al - val ik weer in herhaling

Omgekeerd zie ik nogal eens ongeloofelijke flauwekul op +3 of +4 inzichtvol komen. Dat ligt dan - zoals Jaymz het ook al zegt - aan de manier waarop het gebracht wordt. En dat zijn nu juist de uitwassen waar dit forum zijn bestaansrecht aan ontleent.
Snappen jullie nou eindelijk wat ik bedoel ???? Het gaat ook om de inhoud...
Ecodan warmtepomp
En wat je 'berichie' betreft - en nu dan maar op verzoek eens ingaan op de inhoud - zo boeiend was het nou ook weer niet. Ook niet echt informatief, het is iets dat iedereen kan bedenken, zelfs ik