WTF ????

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:40

JT

VETAK y0

Topicstarter
ok, dit is mijn post :
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=258366

Nou deze post :
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=258396

Dat eerste is overbodig, zegt ie zelf al. Maar dat 2e heb ik al eerder gezegd. Krijg ik geen punten voor. Niet erg, maar als hij dat wel krijgt vind ik dat een kutstreek !! En als jullie zeggen : 'ja maar dat 3e heb je niet gezegd' klopt wel, maar om daar nou een +3 voor te geven ??? :? Kan aan mij liggen hoor...

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjenk|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-12-2011
B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Ben niet jaloers op jou hoor Arjen, maar vind het een beetje knullig van degene die mij hebben gemod....

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 06:30

Jaymz

Keep on moving !

'T eerste wat ik erover kwijt kan, is dat de post van arjank uitnodigender is om puntjes aan te geven.
De post is duidelijker (niet zozeer de inhoud)

Jouw "toon" is zoiets van hee, dit vind IK cool, de "toon" van arjenk is, ja hoe zeg je dat, ... Informatiever.

Jij geeft aan dat je het 'wel leuk' vindt, arjenk probeert iets uit te leggen.

(tenminste zo komen de posts OVER, wat je achterliggende gedachte is, dat boeit niet (want dat lees/zie/voel je niet))

Ik hoop dat je me begrijpt, ga ik nu eens kijken wat ik ermee ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Helaas voor jouw: Niets aan gedaan. (maar ik ben niet de enige die hier ronddoolt)

Sterker nog, je "waar heb ik dat eerder gelezen" reaktie -1 overbodig gegeven. (D'r zijn er die het Flame of Troll vinden, maar ik ben goed gemustst vanavond)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Oh ja, en dan krijg ik nog de schuld......hoezo lullig ??? :(

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op donderdag 01 februari 2001 21:16 schreef JT het volgende:
Oh ja, en dan krijg ik nog de schuld......hoezo lullig ??? :(
Waarvan krijg je de schuld, die vat ik ff niet ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Dat ik een troll uitlok. Wat is er dan een troll aan dat ik laat zien dat iemand mijn zinnen in een andere vorm overneemt ?

En in mijn berichie staat precies hetzelfde, t.net is geen info site voor hoge piefen...En ik was ook nog is eerder met mijn berichie...

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

'T is trouwens geen troll, op z'n minst een overbodig/Off-Topic. (ik denk zelfs op z'n ergst).

Ik moet zeggen dat je argumentatie wel klopt over jouw post en die van arjenk.

Vergeet alleen niet, dat de manier van neerzetten zeker meehelpt.

(als je zegt: microsoft sucks dan is dat een troll/flamebait, zet je DEZELFDE mening iets genuanceerder EN beargumenteerd neer, krijg je misschien nog wel + punten)

Maar ik zal nog eens goed nadenken.

Ik vind iig (momenteel) jouw post niet PERSE een 2 waard (hij zou er niet missstaan), die van arjenk nou weer niet zo slecht om 'em omlaag te modden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

+1: Ondergewaardeerd. Ik vond 'em namelijk niet Informatief/Interresant/Inzichtvol genoeg om 'em een tag mee te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Die van arjenk kan ook wel op 3, dat boeit me niet. Ik had trouwens +2, maar nou had iemand er off-topic tegenaan gegooit ?? Dat vind ik wel lullig...ik vind dan dat ie op zich wel een 2 verdient, ik was wel eerder met het berichie....

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Modden blijft mensenwerk, en ieder mens heeft een eigen mening, en manier van iets beoordelen. (en hier lopen een paar duizend modderators rond)

En ik geef toe een foutmarge van 1 punt vind ik toelaatbaar, aan jouw reaktie is trouwens ook niet echt makkelijk een echte vaste beoordeling te geven.

(maar dat komt een beetje door de stijl)

Ik ben benieuwd wat m'n "collega's" hier van vinden (we zijn het niet altijd eens namelijk)

Tip: Wees duidelijk in je posts. (Ik geef toe, dat pas sinds ik actief moddereer ook doorheb (een beetje dan) hoe je een reaktie aantrekkelijker maakt om omhoog te modden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjenk|IA
JT, chill out! Terwijl ik de reacties - waaronder ook de jouwe - aan het doorlezen was waren m'n gedachten al snel bij het stekkertje. Daarna kwam dat gedoe met Mbps en MBps, dus ik typ daar wat over, vul dat aan met mijn commentaar op het stekkertje (ik werk veel met een digitale camera, USB is ok, maar ik haat dat stekkertje) en zet er n.a.v. wat ik al gelezen had ook nog bij wat ik vind van USB 2 voor digicam (denk aan firewire) of netwerk. Neem me niet kwalijk dat ik wat dat betreft je mening deel. Je ontkomt er ook niet aan dat je wel eens in herhaling valt. Ik zit er iig niet mee.

Wat de moderaties betreft, het boeit mij niet echt hoe hoog mijn reacties komen. Wat natuurlijk niet betekent dat ik me er bij neer zou leggen als het met een troll of flamebait wordt gemod. Maar als de moddereters het een overbodige reactie vinden, dan ga ik me daar niet druk over maken. Zonde van m'n goede humeur :)

Je was wel erg snel met reageren hier, en ik zie dat er in de thread zelf ook nog een reactie staat. IMHO maakt dat het er niet beter op. Modereren is nu eenmaal - als het goed is - ook een beoordeling op de manier waarop je iets zegt (dat zei Jaymz trouwens ook al - val ik weer in herhaling |:(). Als je gaat lopen schreeuwen en schelden kan je het de moddereters niet kwalijk nemen dat ze je omlaag modden, ongeacht de juistheid van wat je zegt.

Omgekeerd zie ik nogal eens ongeloofelijke flauwekul op +3 of +4 inzichtvol komen. Dat ligt dan - zoals Jaymz het ook al zegt - aan de manier waarop het gebracht wordt. En dat zijn nu juist de uitwassen waar dit forum zijn bestaansrecht aan ontleent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Arjenk, ik neem het jou ook niet kwalijk, dat begrijp je verkeerd. Maar ik geef een idee, en ik was eerder met dat berichie. Tot zover boeit het niet. Maar nou komt het feit dat mijn berichie eerder was, en ook al was de stijl niet helemaal zo goed als die van jou, er staat wel hetzelfde in. En het draait niet alleen maar om stijl. Anders zou je de grootste bullshit kunnen schrijven en er nog een +4 voor kunnen krijgen omdat 'je schrijfstijl goed is'.........

Snappen jullie nou eindelijk wat ik bedoel ???? Het gaat ook om de inhoud...

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjenk|IA
Het moderatie systeem is er voor bedoeld om lezers de keus te geven alleen reacties met een bepaalde score of hoger te lezen. Alles wat lager staat krijg je dan niet te zien. Het gaat er in principe niet om dat er een karma strijd ontstaat. Modereren is dus een vorm van behulpzaamheid, een houding die je in dit forum vooral tegenkomt bij de die-hard moddereters (waar Jaymz er ook een van is). Ik denk dat je hier dus weinig begrip voor je standpunt zult vinden.

En wat je 'berichie' betreft - en nu dan maar op verzoek eens ingaan op de inhoud - zo boeiend was het nou ook weer niet. Ook niet echt informatief, het is iets dat iedereen kan bedenken, zelfs ik B-)
Pagina: 1