[XP] Muis sensitivty reset zichzelf na reboot

Pagina: 1
Acties:

• lithiumangel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-12-2025
Ik heb zo goed als geen problemen met XP omdat ik al 2 jaar gebruik maak van een "default image" so to speak , bekende applicaties , met bekende tweaks c.q configuratie .
Als ik iets heb , dan is het gelijk iets harstikke vaags waar je niks over kan vinden van vergelijkbare ervaringen .

Het probleem is als volgt :

Ik hem mijn muis sensitivity op de ena-hoogste stand in windows geconfigureert .
Maar nu blijkt recentelijk , dat als ik XP opnieuw opstart d.m.v of een reboot of uit / aan dat mijn muis sensitivity staat op de default waarde die XP aanneemt als je hem clean geinstaleert hebt .
Als gevolg daarvan moet ik elke keer de kleine moeite nemen mijn muis sensitivity goed te zetten.

Ik gebruik een simpele 2 knops marble mouseman van Logitech ZONDER de mouseware software
Ik heb weliswaar een Dinovo set , maar kwa Dinovo software heb ik alleen de keyboard files geinsteleert, niks voor de bijgeleverde muis want die gebruik ik nooit .

Dit heeft altijd zo goed gewerkt , behalve eergisteren .
Ik heb de afgelopen 2 maanden geen nieuwe software of tools geinstaleert dus mijn troubleshooting is behalve een paar keer extra op "apply" drukken vrijwijl nihil !

Suggesties zijn zeer welkom :)

[ Voor 4% gewijzigd door lithiumangel op 04-12-2006 14:38 ]