Toon posts:

Digitale TV, welke TV ?

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Heb zonet ingeschreven voor een gratis proefperiode voor digitale TV. 1 Probleem, 'k heb nog geen TV, 8)7 of ten minste geen met een scartaansluiting (10 jaar oud). Dus ik heb dringend behoefte aan een nieuwe kijkbuis, maar 'k wil er niet teveel geld aan spenderen, want binnen 5 jaar zijn die dingen toch al terug passé. Budget : maximum 500 Euri, maar 'k moet wel zeer knap beeld hebben. Diagonaal : niet groter dan 50 cm. Voor de rest ken ik er de ballen van, maar dat hadden jullie al begrepen, zeker. Oh ja, de ms (heb ik hier op 't forum geleerd) 8, want ik wil geen staartjes aan mijn tennisballen.
Wie weet er goede dingen te koop voor die prijs ?

Hartelijk dank voor jullie reaktie. :)

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Gezien je budget wil je een CRT? Zo ja zou ik me niet al te druk maken om mili seconden ;)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• 1st_Ro
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-01-2022
Gunner, gezien zijn milliseconden gok ik dat ie een LCD TV wil voor 500 euro. ;)

Decoti, ben je wel 's een electronica winkel ingestapt om te kijken wat er is aan TVs?
Diverse sites van producenten bekeken? (Philips, Samsung, Sony etc. etc. etc.)
Reviews gelezen (bijvoorbeeld bij Kieskeurig.nl) ?

Je maakt het je wel makkelijk door ons te laten bepalen welke TV je moet kopen, maar da's mijn bescheiden mening.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

1st_Ro schreef op maandag 04 december 2006 @ 13:05:
Gunner, gezien zijn milliseconden gok ik dat ie een LCD TV wil voor 500 euro. ;)
Dat was wel duidelijk. Ik was slechts wat cynisch omdat er maar een beperkt budget is maar perfect beeld wel een vereiste is. Die combinatie is IMHO niet mogelijk. de echte 'kenners' halen hun neus nog op voor een LCD van 2000 euro dus wat dat betreft....

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht dat de bedoeling van fora was te leren van andermans ervaringen en daardoor tijd te winnen. De vraag was enkel bedoeld om als er iemand speciale promoties wist, van die te leren kennen. Als ik naar een TV-winkel stap (ben eens bij Krefel gaan kijken), dan zie ik daar 100 TV's, maar ik kan daar moeilijk verschil in zien, wel lijkt het alsof het beeld minder goed is als bij een gewone TV, of vergis ik mij ?

Excuseert u mij, maar ik ben daar niet zo mee bezig als jullie.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 14:29:
Ik dacht dat de bedoeling van fora was te leren van andermans ervaringen en daardoor tijd te winnen. De vraag was enkel bedoeld om als er iemand speciale promoties wist, van die te leren kennen. Als ik naar een TV-winkel stap (ben eens bij Krefel gaan kijken), dan zie ik daar 100 TV's, maar ik kan daar moeilijk verschil in zien, wel lijkt het alsof het beeld minder goed is als bij een gewone TV, of vergis ik mij ?

Excuseert u mij, maar ik ben daar niet zo mee bezig als jullie.
Geen probleem maar er zijn tientallen topics over TV's in allerlei prijsklassen, aanbiedingen en typen met daarin de ervaringen van anderen waar jij zelfstandig iets van kan leren. Het is op GoT niet de bedoeling dat je dat niet doet en verwacht dat we in jouw topic een kant&klare samenvatting posten.

Als je 500 Euro max hebt, zou ik gewoon voor een ouderwetse TV gaan, zogenaamd CRT maar misschien wel met een vlakke beeldbuis. Hierdoor vallen eigenlijk automatisch dingen als de 8ms, ghosting, HDMI, 1080P/720P en dergelijke af.

Koop gewoon een goed merk zoals Philips of Sony en je zit de komende 5 tot 10 jaar gebeiteld.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:59

voodooless

Sound is no voodoo!

Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 12:58: Budget : maximum 500 Euri, maar 'k moet wel zeer knap beeld hebben. Diagonaal : niet groter dan 50 cm. Voor de rest ken ik er de ballen van, maar dat hadden jullie al begrepen, zeker. Oh ja, de ms (heb ik hier op 't forum geleerd) 8, want ik wil geen staartjes aan mijn tennisballen.
Ik zou zeggen, als je er de ballen van snapt, dan zul je die ballen eerst moeten snappen ;) Doe eerste even zelf wat onderzoek, ga wat winkels langs en bekijk zelf de TV's. Er zijn inderdaad honderden TV's, maar als je ff alles buiten je budget en buiten de door jou gewenste maat weg streept, dan blijft er vanzelf niet meer zo heel veel over ;) Binnen je budget is een CRT misschien wel de beste keuze, echter aangezien je slechts een kleine TV wil, kun je misschien ook wel een LCD vinden binnen je budget. Dat gaat echter stukken lastiger worden.

Zoals MAX3400 al zegt, er zijn meer dan zat topics waar het een en ander besproken wordt (er is zelfs een topic voor aanbiedingen!). Specifieke vragen mag je natuurlijk altijd stellen. "Wat moet ik kopen" zien we hier echter niet zo graag.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.