IR-code dcb-9401r

Pagina: 1
Acties:
  • 1.465 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• silentkiller
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:37
Hallo allemaal,
Sinds kort heb ik een samsung dcb-9401r digibox voor digitale TV. Mijn TV is een LG RZ-37LZ55. Kwil niet werken met 2 afstandsbedieningen want dat is enorm vervelend. Het liefst had ik de afstandsbediening van de LG tv gebruikt om zowel de TV als de Digibox te bedienen.
Dit moet mogelijk zijn maar ik vind nergens de codes voor de digibox die ik kan instellen op mijn TV afstandsbediening
Iemand enige hulp ?
Bedankt !

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-12-2025
silentkiller schreef op maandag 04 december 2006 @ 12:28:
Hallo allemaal,
Sinds kort heb ik een samsung dcb-9401r digibox voor digitale TV. Mijn TV is een LG RZ-37LZ55. Kwil niet werken met 2 afstandsbedieningen want dat is enorm vervelend. Het liefst had ik de afstandsbediening van de LG tv gebruikt om zowel de TV als de Digibox te bedienen.
Dit moet mogelijk zijn maar ik vind nergens de codes voor de digibox die ik kan instellen op mijn TV afstandsbediening
Iemand enige hulp ?
Bedankt !
Die remote van je LG heeft vast ook een soort 'zoek' modus, voor als je de code niet hebt.
Je moet hem dan in deze modus zetten, vervolgens een knop indrukken net zolang tot je Samsung reageert, dan kun je vervolgens de bijbehorende code 'uitlezen'.
En anders een hele nieuwe universele lerende remote aanschaffen. De Logitech Harmony serie werkt erg prettig, zijn er al vanaf een tientje of 5.....

EDIT: heb je wel code 123 geprobeerd? Die staat in de manual als zijnde voor Samsung STB's.....en anders alle andere codes die bij Samsung apparaten voorkomen. Fabrikanten gebruiken vaak dezelfde componenten. Te beginnen met de codes die bij 'kabel' staan......

[ Voor 12% gewijzigd door kaajee op 04-12-2006 14:39 ]

• silentkiller
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:37
bedankt voor je reply, code 123 had ik al geprobeerd, nu heb ik ook meteen even de andere code's die bij kabel staan geprobeerd zoals je zei (kheb zo bij cable knop en stb knop geprobeerd) maar het lukt nog niet.
Hij heeft geen zoekfunctie (mijn vorige TV had het wel :s), allesinds, het staat niet in het boekje