UvA VPN probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-03 22:16
Ik heb 2 weken geleden UvA VPN geinstalleerd om zo gebruik te kunnen maken van de (digitale) bibliotheek van de UvA. Dit werkte toen prima. Als ik nu de VPN client (Cisco applicatie) opstart kan ik wel verbinding maken, de VPN verbinding komt tot stand, maar ik kan daarna niet meer op internet. Dus ook niet naar de site van de UvA bibliotheek.

Ik heb directadsl van KPN via een Speedtouch modem/router die via DHCP automatisch een ip aan mijn pc toekend. Iemand enig idee wat ik kan proberen?

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Moet je geen proxy oid instellen als je via VPN verbinding hebt?

Staat er in de documentatie over een instelling die je moet doen als je via VPN verbinding hebt?

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• AJM
Er staat niets op UvA site over een proxy oid. Het rare is dat het wel heeft gewerkt toen ik het voor het eerst installeerde... Ik heb net al gebeld met de servicedesk van de UvA, maar die hebben niet meteen een oplossing voor dit probleem.

• AJM
Topic mag dicht, het was ZoneAlarm die voor het probleem zorgde ondanks dat ik hem had ingesteld voor VPN.