Toon posts:

DVD beeld flikkert met HDMI

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, Ik heb een nieuw probleem onder vonden..

Ik heb vorge week de nieuwe Medion PC opgehaald, de MD8818 met de bedoeling DVD's af te spelen op de pc, en te bekijken op mijn LCD scherm, de Samsung LE26R41B via de HMDI die op beide apparaten zit.

Ik trof de aanbieding bij de Lidl, een 2m lange HMDI kabel, met aan beide zijden gouden stekkertjes.. Toen gelijk thuis de stekker tussen de beide apparaten aangesloten, en in eerste instantie werkte het erg mooi, bureaublad van de pc was mooi en helder op de LCD.

Toen wou ik via PowerDVD natuurlijk gelijk een DVD bekijken, wat eerst allemaal goed ging, menu etc. De film draaide 1 minut, en toen begon er steeds om de 10 sec een groene flits/stroing door heen te komen, ZEEEEEER IRRITANT, soms gaat het even 1 minut goed, en dan zie je weer om de 10 sec een groene flits/storing..Ook bij andere DVD films trouwens, 4 uitgeprobeerd..

Ik heb al aan van allerlei instellingen gezeten, andere resolutie enzo ingesteld, bij 'eigenschappen van beeldscherm' maar ik ben helaas niet zo thuis in deze wereld, dus mijn vraag:

Is het een instelling?zo ja, wat moet ik anders instellen?
Of is het de kabel van te slechte kwaliteit?( http://www.koopjespakker.nl/935151/HDMI_kabel.html )

Alvast bedankt voor de moeite!!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist bij eigenschappen van beeldscherm met de Bit's geknoeid, ik heb die van de LCD op heel laag gezet, 8 en die van de pc monitor gewoon op 64 hoog gehouden, ik zag de groene flits minder vaak na mijn idee, maar zou het daar aan kunnen liggen? En betekend dat toch een duurdere kabel ofzo?

Verwijderd

Topicstarter
Iemand die me helpen kan????????

Modbreak:Dit heet een topic kicken en dat doen we hier niet binnen 24 uur. Denk daar de volgende keer om want het staat erg opdringerig

Ik zie dat je hier al eerder meerdere malen op gewezen bent. Driemaal is scheepsrecht, check je mail.

[ Voor 91% gewijzigd door Abbadon op 04-12-2006 21:43 ]

Verwijderd

Kabel aansluiting goed checken! Als hij het eerst perfect deed en nu niet lijkt dat voor handen. Heb je al is gekeken hoeveel hz je LCD scherm aankan en of die goed ingesteld staat.
Drivers van je Grafische Kaart al upgedate? Bij S-Video wil dat nog wel is de killer zijn. Bij HDMI weet ik dat niet zo precies.

Eventueel andere codecs maar PowerDvd moet daar goed in staat toe zijn... Al PowerDVD geupdate ik had eerst ook problemen met de versie die bij m'n sapphire kaart geleverd waren todat ik die update(PowerDVD)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2006 20:31 ]

• Japidoff
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-01 18:20
en als je een filmpje fulscreen afspeelt in b.v. windows mediaplayer??

gang is alles

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat heb ik ook al geprobeerd, van alles geprobeerd, behalve wat alainG zij, ik ga idd even proberen om de PowerDVD te updaten..

P.s.
Ik bedoelde een ander probleem, de hd heb ik net 3 dagen, vanaf het begin is het al zo...

Verwijderd

hd?

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ja ik zou ook kijken of je met een andere DVD afspeel programma hetzelfde krijgt.
Pagina: 1