Toon posts:

Vaag probleem in BF2/BF2142

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi allemaal,
Ik heb net mijn systeem in elkaar gezet, maar krijg alleen als ik multiplayer(meerdere servers geprobeerd met verschillende formaten) van BF2/BF2142 speel soms een vaag tikkend geluid op de achtergrond. In singleplayer doet die het wel goed. Ik heb eerst een geluidskaartje van Trust uitgeprobeerd wat geen enkel effect had. En laat in de avond kwam ik erachter dat mijn vaders pc ook in multiplayer van dat vaag tikkend zacht geluid last had. Dus ik kan dat het probleem uit mijn PC komt uitsluitenn neem ik aan. Er blijven dan nog maar 3 mogelijkheden over: Iets met EA, netwerk of Chello internet. Wat is jullie mening hierover, heeft iemand er ervaring mee?

• SymenGT
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-05 05:45
Hey Overlord_nl.

Misschien toch ff handig om je setup te posten 8) Dan weten de andere mensen ook wat je in de kuip hebt. Chello ligt het probleem denkik ook niet, want hier met chello geen probleem. Trust is ook niet het beste merk he. Drivers? |:(
Eerst had je dit probleem niet, en nu je een nieuwe setup hebt ineens wel. Storing ergens in het huis? omgeving?

Oftopic: help eens ff vullen dan. :9

[ Voor 12% gewijzigd door SymenGT op 04-12-2006 10:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat brakTrust kaartje heb ik mijn pa wel teruggegeven. Met mijn echte HDA is het exact hetzelfde verhaal als met het trust kaartje.

• SymenGT
Toch zoals ik al zei misschien ff op zoek gaan naar je dwerg papagaai.

[ Voor 23% gewijzigd door SymenGT op 04-12-2006 14:00 ]

Verwijderd

Ik zei toch van te voren dat onboardsound crap is >:)

Voor de anderen hier even mattheww' zijn config:

BFG 8800 GTS
Intel Core 2 Duo E6600 met Artic Freezer 7
Asus P5B-E Plus

Verder nog een illegale XP Pro :>

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2006 14:05 ]

• SymenGT
Corrupte windows install misschien. Kun je meteen weer aan de slag met je mislukte RAID-0 array te fixen.

160GB en 80GB |:(

[ Voor 47% gewijzigd door SymenGT op 04-12-2006 14:11 ]

Verwijderd

Welke drivers heb je nou? Die van de Asus site? Die van Intel? Of heb je bij Realtek wat gedownload? 8)7

• SymenGT
Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:05:
Wat is jullie mening hierover, heeft iemand er ervaring mee?
Mening: Echt jammer voor je maar je zult het toch ergens in je drivers moeten zoeken. En je kunt beter posten welke drivers je dus hebt geprobeerd en je setup te posten, helaas was jcvjcvjcvjcv me voor. Zo maak je natuurlijk geen goed topic. Dan is het alleen maar een beetje gissen.

Ervaring: Helaas niet met 6600 of G80. Maar je 3 mogelijkheden die jij aandraagd zou ik het niet in zoeken.

[ Voor 23% gewijzigd door SymenGT op 04-12-2006 14:28 ]

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-05 20:07

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

jij verwacht dat mensen je hier gaan helpen als je niet eens een XP license hebt ?
begin daar maar eens mee, en dan kijk ik wel of ik je verder kan/wil helpen

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens rond in Spielerij - Problemen & Vragen zou ik zeggen ;) En ja, dit soort problemen kunnen voorkomen als je een illegale Windows hebt.

[ Voor 18% gewijzigd door BalusC op 04-12-2006 19:41 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.