Toon posts:

Desktop Icoon layout backup maken c.q software voor X64

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geachte mede Got users.

Ik word onderhand knetter van het aantal keren dat ik opnieuw mijn desktop icoon layout moet instellen.
Is er voor Windows XP 64 een goed werkend programma beschikbaar zoals wat ik voor Windows XP x86 gebruikte te weten Iconkeeper en later door mij nog gebruik als alternatief Deskshield ?
Ik heb zojuist bijna 3 uur gezocht naar een oplossing en geef het op..
Misschien dat er iemand is die er wel in geslaagd is ??

Hoor graag welke software 64 bit gebruikers graag gebruiken om hun Desktop Icoon layout te saven en herstellen.

Verwijderd

Topicstarter
Kom op hey...
Is er niemand op GOT die een programma kent wat onder Windows 64 je desktop icoon layout saved en hersteld ?

Verwijderd

Topicstarter
na in totaal 8 uur gezocht te hebben gisteren en vandaag heb ik de volgende kandidaten afgeschoten en één paardenmiddel oplossing gevonden.
Afgeschoten zijn (dus niet compatible met X64) :
- Easy Desktop Keeper
- Desktop Icon Toy
- Advanced desktop shield
- Icon keeper deluxe
- 12 save layout

De uiteindelijke paardenmiddel oplossing is de laatste versie van UltraMon (2.71 X64)
Verdere programma's heb ik (nog) niet gevonden...

ps pas wel op met Ultramon !!
Schakel monitor spiegelen uit als onderdeel van de installatie wanneer je het programma de eerste keer installeert !!
Ander verkloot de geinstalleerde driver bij de eerstvolgende opstart je systeem met andere woorden je zult geen beeld meer hebben slechts een zwart balk geval :P ..
(Kwam ik zelf dus achter..echter door flink te kippen in het register in veilige modus kwam alles weer op z'n pootjes terecht)
Tevens wel handig als je Ultramon de optie ontneemt om elke keer op te starten dit doe je door in regedit het een en ander te veranderen
Dit doe je door regedit te starten en de volgende sleutel te zoeken 'HKEY_CURRENT_USER\Software\Realtime Soft\UltraMon'.
En onder gedeelte AutoStart de waarde naar nul = 0 te veranderen.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2006 02:28 ]