3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Die oranje is volgens mij een Bentley Continental GT...Hydraulik-Phunk schreef op maandag 04 december 2006 @ 01:22:
Aan de foto's te zien wienig gemist, alleen die oranje bak en die BMW 6 zijn wel cheyl
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ecodan warmtepomp
Pcies... Voor de mensen die trouwens Gumball 2006 gezien hebben: nog meer Bentleys in allerlei kleurtjes
Alleen is er nog een auto die helemaal oranje is
Ecodan warmtepomp
Ach, de enige oranje auto's waarvan ik een warm gevoel krijg zijn de Koenigseggs... Helaas zie je die zo weinig in het wild.JT schreef op maandag 04 december 2006 @ 02:20:
[...]
Alleen is er nog een auto die helemaal oranje is
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
[ Voor 5% gewijzigd door FragDaddy op 04-12-2006 12:46 ]
Have a wheelie good weekend!
idd... blaasbak!
¯\_(ツ)_/¯
Het lijkt op een getunede Ascari maar ik durf het niet zeker te zeggen. Misschien dat de TS nog een close-up kan maken/soepen van het logo?ravenger schreef op maandag 04 december 2006 @ 19:51:
ik geef het op, wat is die geheel oranje wagen ?
Maar wat die ándere geheel oranje wagen is (die supercar met zwarte velgen) weet ik ook niet.
Het heeft iets noble's en iets porsche's (achterlichten). Eigenlijk vooral porsche. Maar het is geen porsche naar mijn weten.
edit @ hieronder:
Ik dacht: ik kom ook eens met wat inbreng, gezien het nog niet zeker is. Volgens mij staat er: "maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen".
voor het geval dat ik je verkeerd begrepen heb in de post hieronder:
Oranje-zwarte wagen is getunede bentley
Oranje wagen op shot van motor: nieuwe ford focus ST
Oranje wagen met zwarte velgen: geen idee. ik vond het iets van porsche hebben, daarbij weet ik dat het geen porsche ís.
[ Voor 47% gewijzigd door Duesenberg J op 05-12-2006 18:10 ]
Euh... Zie boven je?Duesenberg J schreef op maandag 04 december 2006 @ 20:58:
oranje wagen = nieuwe ford focus ST![]()
Maar wat die ándere geheel oranje wagen is (die supercar met zwarte velgen) weet ik ook niet.
Het heeft iets noble's en iets porsche's (achterlichten). Eigenlijk vooral porsche. Maar het is geen porsche naar mijn weten.
Hier een verzameling foto's @ 10 % jpeg kwailiteit, onbewerkt en ranzig verkleind
Mochten jullie ergens een grote versie van willen : jasper at broodjekroket punt nl

Verwijderd
Alleen jammer dat er soms vrouwen voor de auto's staan, dat is wel irritant.
Nieuwe TT met een bodykitje is best wel dik
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Maar goed, weinig gemist gelukkig.
Viel me zeker niet tegen, was ook wel even leuk met mijn audi op de autobahn richting essen
4 man in de auto, toch nog boven de 200km/u gekomen hehe.
Ik had wel wat meer vrouwen verwacht, ook leuk om foto's van te maken. Ik heb er maar een aantal gezien en deze waren niet bepaald knap/leuk te noemen.
Stonden een hoop auto's, dit zijn maar een aantal foto's, heb 600 foto's gemaakt..waarvan 50% niet goed gelukt is. Best lastig om goede foto's te maken met zoveel mensen, wisselende belichting (spotjes, reflecties, donkere hoekjes etc)
en hier voor de volledigheid nog een gallery met foto's: http://www.supercars.net/gallery/119513/1061/1.html
[ Voor 30% gewijzigd door ravenger op 07-12-2006 18:10 ]
Ecodan warmtepomp
Ecodan warmtepomp
En daar ben ik het dus mee eens. Welke IDIOOT durft het ook maar in zijn hoofd te halen om een spoiler en chromen velgen op/in een Lamborghini te bouwen. OMG.jobcohen schreef op maandag 04 december 2006 @ 19:42:
Respect voor tuners! Echt knap hoe ze van een mooie auto een lelijke sjonniebak kunnen maken en er dan nog schandalig veel geld voor durven te vragen..

]