Toetsenbord

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• schiemsky
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-02 21:34
Ik heb sinds kort een zeer merkwaardig probleem met het toetsenbord van mijn laptop:
mijn 'at' knop werkt niet meer.

- Mijn taal is juist geinstalleerd (azerty)
-De knop is niet stuk (2 werkt nog en Alt gr met andere combinatie ook, en alt + ctrl ook)
-ik heb het "on screen keyboard van xp eens aangezet, en daar geeft hij de positie van 'at' correct weer
- bij het overschakelen op een qwerty-instelling werkt de at toets wel!
- andere talen met azerty instellen heb ik ook al geprobeerd...

Het is zeer mysterieus waarom deze knop het niet doet.

Heeft iemand dit probleem al gehad, of weet een oplossing?

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Is je shift misschien kapot? :+ ;)

Nee, serieus. Zoek eens op de site van de fabrikant. Wellicht staat het in de knowledgebase of is er een driver update.

🎤 Devine M-Mic USB BK microfoon aangeboden
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-02 17:18

TommyGun

Stik er maar in!

Bekend probleem met die laptops van onbekend merk en type

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

En wat doet een los keyboard?

• schiemsky
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-02 21:34
Het is een dell precision m90. En ik heb geen driverupdates gevonden op de site.

Een los keyboard kan ik niet testen want dan zou het via usb moeten en ik heb geen usb keyboard

Ik heb onlangs wel office 2007 geinstalleerd, zou dat er misschien iets mee te maken kunnen hebben?

[ Voor 21% gewijzigd door schiemsky op 04-12-2006 07:41 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

schiemsky schreef op maandag 04 december 2006 @ 07:40:
Het is een dell precision m90. En ik heb geen driverupdates gevonden op de site.

Een los keyboard kan ik niet testen want dan zou het via usb moeten en ik heb geen usb keyboard

Ik heb onlangs wel office 2007 geinstalleerd, zou dat er misschien iets mee te maken kunnen hebben?
Tja, regel dan een USB keyboardje zou ik zeggen, dan kun je dat tenminste testen.
En om software uit te sluiten kun je het beste gewoon even booten met een livelinux distro (knoppix of ubuntu ofzo), als je keyboard daar in werkt dan weet je zeker dat het geen hardware probleem is.

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:33

Croga

The Unreasonable Man

schiemsky schreef op zondag 03 december 2006 @ 23:21:
- Mijn taal is juist geinstalleerd (azerty)
Net zoals dat er een aantal verschillende QWERTY layouts zijn, zijn er ook verschillende AZERTY layouts (Belgisch, Frans, Zwitsers, etc.) Weet je zeker dat je de juiste AZERTY layout gekozen hebt?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:13

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is een subforum voor ... hardwarediscussies :o

Als jij hebt kunnen bevestigen dat de toets in kwestie wel werkt, maar dat je OS gewoon niet juist interpreteert wat daar zou moeten staan, dan zou toch behoorlijk duidelijk moeten zijn dat dit geen hardware issue is. Ik zou deze topic kunnen moven naar het relevante softwaresubforum, maar je meldt ook al niet welk OS je draait, dus ben ik bang dat je zelf moet uitzoeken of je in Windows Clients, Apple Talk of Non-Windows Operated Systems moet gaan kijken :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.