Toon posts:

[php] Lukt niet om link te plaatsen

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo
Ik heb op me site een gedeelte waar een stukje javascript in moet

zo ziet het php bestand eruit waar het in moet

PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
<?
//
//
// Confirm account OK!
require_once("backend/functions.php");
dbconn();

if (!mkglobal("type"))
    die();

if ($type == "signup" && mkglobal("email")) {
    stdhead("" . ACCOUNT_USER_SIGNUP ."");
        begin_frame("" . ACCOUNT_SIGNUP_SUCCESS . "");
        if (!$ACONFIRM) {
            print("" . ACCOUNT_CONFIRM_SENT_TO_ADDY . " (" . htmlspecialchars($email) . "). " . ACCOUNT_CONFIRM_SENT_TO_ADDY_REST . " <br/ >");
        } else {
            print("" . ACCOUNT_CONFIRM_SENT_TO_ADDY . " (" . htmlspecialchars($email) . "). An admin needs to approve your account before you can use it <br/ >");
        }
    end_frame();
}
elseif ($type == "confirmed") {
    stdhead("" . ACCOUNT_ALREADY_CONFIRMED . "");
        begin_frame("" . ACCOUNT_ALREADY_CONFIRMED . "");
    print("" . ACCOUNT_ALREADY_CONFIRMED . "\n");
    end_frame();
}

//invite code
elseif ($type == "invite" && mkglobal("email")) {
stdhead("User invite");
     Begin_frame();
        Print("<CENTER>Invite successful!</CENTER><br><BR>A confirmation email has been sent to the address you specified (" . htmlspecialchars($email) . "). They need to read and respond to this email before they can use their account. If they don't do this, the new account will be deleted automatically after a few days.");
    End_frame();
stdfoot();
}//end invite code

elseif ($type == "confirm") {
    if (isset($CURUSER)) {
        stdhead("" . ACCOUNT_SIGNUP_CONFIRMATION . "");
        begin_frame("" . ACCOUNT_SUCCESS_CONFIRMED . "");
        print("" . ACCOUNT_ACTIVATED . " <a href=". $SITEURL ."/index.php>" . ACCOUNT_ACTIVATED_REST . "\n");
        print("" . ACCOUNT_BEFOR_USING . "" . $SITENAME . " " . ACCOUNT_BEFOR_USING_REST ."\n");
        end_frame();
    }
    else {
        stdhead("" . ACCOUNT_SIGNUP_CONFIRMATION . "");
        begin_frame("" . ACCOUNT_SUCCESS_CONFIRMED . "");
        print("" . ACCOUNT_ACTIVATED . "");
        end_frame();
    }
        //send welcome pm
    if ($WELCOMEPMON)
    {
        $added = sqlesc(get_date_time());
        mysql_query("INSERT INTO messages (poster, sender, receiver, msg, added) VALUES('0', '0', '$id', '$WELCOMEPMMSG', '$added')");
    }//end welcome pm
}
else
    die();

stdfoot();

?>

Dit script moet ertussen.:

<!-- ----------------------------- -->
<!-- START OF MOBILEMONEY.COM CODE -->

<script language='javascript'>
<!--

function mobilemoneysale(ordernumber,pos)
{
mmrefname = 'hottrack';
mmlanguage = 'xx';
mmpskin = '';

window.open('http://www.mobilemoney.com/salespopup.asp?pos='+escape(pos)+'&ordernumber='+escape(ordernumber)+'&refname='+escape(mmrefname)+'&language='+escape(mmlanguage)+'&popupskin='+escape(mmpskin),'popup','toolbar=no,location=no,directories=no,status=no,menubar=no,scrollbars=no,resizable=no,copyhistory=no,width=468,height=550,left='+eval((screen.availWidth/2)-234)+',top=50');

}
//-->
</script>

<!-- END OF MOBILEMONEY.COM CODE -->

Dit is de link die moet verschijnen

<a href="javascript:mobilemoneysale('Lidmaatschap', 28);">Lidmaatschap</a>

Ik heb al zoveel geprobeerd de de laatste uren, heb op t forum gezocht en op google maar kom er alleen niet meer uit
ik weet t nu echt niet meer
ben ook pas een paar dagen bezig met php en mysql maar ik zit nu gewoon vast en op de site van mobile money staat t ook niet

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:10

Pyrus

Hardknock life

Punt 1.
gebruik code tags: [code=php]hier je code[/]

Punt 2.
Nu ga ik eens echt proberen te lezen wat er staat....
Wat lukt er precies niet?
Waar gaat het fout?

[ Voor 16% gewijzigd door Pyrus op 03-12-2006 22:09 ]

LinkedIn

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:44

pietje63

RTFM

Gewoon in een js bestandje stoppen en dan include bestand?
Ik denk dat php probeert je js te parsen en dat het daardoor verkeerd gaat.. (enige probleem dat ik me kan bedenken gezien de matige topicstart)

[ Voor 20% gewijzigd door pietje63 op 03-12-2006 22:11 ]

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Stap 1: (zoals gezegd) Post je code netjes tussen [php][/php] of met javascript [code=javascript][/code]
Stap 2: Lees http://php.net, en dan specifiek http://php.net/echo. Als je niet weet wat php is en hoe het werkt, kan je slecht gaan devven.

Verder lijkt me dit een script wat niet van jou is, en daarom moet je eigenlijk support vragen bij degene van wie dit scriptje is. Hier op GoT kan je prima vragen stellen, maar wel met eigen baksels :)

Wát heb je verder eigenlijk al geprobeerd? Het is handig om te weten wat je precies wil, wat je hebt geprobeerd en wat dan daarmee mis ging ;)
pietje63 schreef op zondag 03 december 2006 @ 22:10:
Gewoon in een js bestandje stoppen en dan include bestand?
Ik denk dat php probeert je js te parsen en dat het daardoor verkeerd gaat.. (enige probleem dat ik me kan bedenken gezien de matige topicstart)
Een javascript in een php script includen :X Php is serverside, javascript clientside. Je moet alleen de verwijzing naar het script opnemen, die parsen en dan laat je clientside iets met javascript gebeuren. Je moet die dingen niet door elkaar halen ;)

[ Voor 43% gewijzigd door mithras op 03-12-2006 22:18 ]

Verwijderd

Op de plek waar je het wil hebben doe je:

?>
[je javascript + link]
<?

Sim-pel :).

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Er is je al eerder verteld dat dingen die je met een beetje moeite zelf kunt uitvinden niet op GoT thuishoren. Hoe je een bepaald stukje HTML (of in dit geval: Javascript) in een bestaande pagina in kunt voegen is met een beetje moeite best uit te vinden. Neem een beginnershandleiding in HTML danwel PHP door en je zal zien dat dit topic nergens voor nodig is geweest.

We zijn op GoT best bereid je te helpen, maar daar moet dan wel tegenover staan dat je zelf ook aantoont moeite te doen om tot een oplossing te komen. Daar schortte het bij jou eerder deze week al aan, en nu weer, dus helaas krijgt ook dit topic een slotje. Met bovenstaande antwoorden moet je sowieso al een heel eind kunnen komen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.