Het probleem dat ik heb is dat het progamma cubershot viewer na een paar seconde automatisch wordt afgesloten.Ik heb de bijgeleverde software opnieuw erop gezet maar dit heeft het probleem niet verholpen.Weet iemand wat ik kan doen??????
Kijk eens als het programma ook daadwerkelijk wordt afgesloten (taakbeheer) en als je enige meldingen krijgt in je logboeken (start -> uitvoeren -> eventvwr).
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Wat is het precies voor programma? Omdat je het in Fotografie hebt geplaatst denk ik aan een programma voor je camera. Heb je de camera wel aangesloten? Want hij is waarschijnlijk op zoek naar je camera, en kan die niet vinden.
Ik heb het probleem gevonden.Op het moment dat het progamma een bepaalde map met foto's ging importeren ging het het mis.Heb die bepaalde map uit mijn afbeeldingen verplaats naar een andere map en het probleem is weg.
Toch blijft het raar dat juist die ene map foto's voor zo'n probleem kan zorgen.bedankt voor de reacties heb er toch wat bijgeleerd !!!!!!!!
Toch blijft het raar dat juist die ene map foto's voor zo'n probleem kan zorgen.bedankt voor de reacties heb er toch wat bijgeleerd !!!!!!!!