Binnenkort studeer ik af (informatiekunde) en ben dus nu volop op zoek naar werk. Uiteraard zal ik solliciteren bij de bekende namen in IT land (LogicaCMG, Sogeti, Cap, etc.). Zelf wil ik graag een young professional programma doen, omdat ik het idee heb dat ik wel heel veel geleerd heb, maar weinig 'kan'. Ik heb straks wel mooi een universitaire bul maar zoals bekend is het toch grotendeels theoretisch op de universiteit. Daarbij heb ik 0,0 ervaring, zoals zovele starters. Ik heb wel wat neveactiviteiten ontplooid.
Mijn vraag is: Wat wordt er eigenlijk verwacht van een starter in het bedrijfsleven?
Ik kan me niet voorstellen dat je de hele dag aan 't handje gehouden wordt. Hoe gaat het in zijn werk? Wordt je in de loop van de tijd gewoon steeds zelfstandiger gelaten?
Mijn vraag is: Wat wordt er eigenlijk verwacht van een starter in het bedrijfsleven?
Ik kan me niet voorstellen dat je de hele dag aan 't handje gehouden wordt. Hoe gaat het in zijn werk? Wordt je in de loop van de tijd gewoon steeds zelfstandiger gelaten?