[BF2] 1.41 problemen

Pagina: 1
Acties:

• lezut
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-11 18:07
Goeiendag Tweakers :) ,

Ik heb een probleem met BF2, een nogal irritant probleem, want ik kan in geen enkele server meer komen. Ik zal het even vanaf het begin uitleggen:

Ik speel BF2 vanaf 1.3, en ik had met erg veel servers last van crashes. Wat inhoud, map helemaal ingeladen, dan proberen spawnpoint te kiezen, maar dan gooide hij mij eruit (melding, Verbinding met de server is verbroken :/ ). Maar goed, dit heb ik maar opgelost door op een bepaalde server te gaan spelen die prima soepel liep, de TV2.no servers.

Maar nu heb ik een tijdje geen Battlefield gespeeld, maar vanavond kreeg ik opeens de geest weer even. Dus ik battlefield installen, 1.41 patch erover, en ik kom nog steeds niet in geen enkele server (terwijl ik toch dacht dat dat soort bugs met 1.4 op waren gelost 8)7 ). Ook zie ik de TV2 servers niet meer waar ik altijd wel probleemloos in kon. Ook als ik iemand probeer te joinen via Xfire, zegt hij dat ik niet de goeie versie heb (terwijl de server toch echt 1.41 is |:( ).

Maar goed, ik baal nu stevig, want ik kom in geen enkele server en ik heb nu net zin om even battlefield te doen. Dus, iemand een oplossing, of een ideetje waaraan het kan liggen (alle firewalls staan al uit)

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

VoIP uizetten en hij werkt als goed is weer.

(zeg je ff als het is gelukt?)

• lezut
_/-\o_

Ik kan nu joinen, maar ik heb nu een ander probleempje:

Ik word de hele tijd gekicked door punkbuster, met de reden corrupted file/memory. Even gegoegeld, blijkt dat ik een No-CD crack zou moeten hebben? Ik heb er wel eentje gehad, maar ik heb BF2 weer overnieuw geinstalleerd (ik heb BF2 btw wel orgineel, ik was gewoon te lui om de hele tijd de DVD te pakken :Y) ).

Iemand enig idee waar ik een 'clean' .exe van BF2 weg kan halen?

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
lezut schreef op zondag 03 december 2006 @ 22:00:
Iemand enig idee waar ik een 'clean' .exe van BF2 weg kan halen?
Van je CD. Gewooon even opnieuw installeren.

• lezut
Dan gooi ik de hele map wel even weg, en dan instal ik de zut wel even overnieuw, maar dat doe ik morgen allemaal wel :O. Bedankt voor de hulp iig

• cyctech
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-11 07:55
Voor je eigen probleem kun je een apart topic openen.

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2006 22:29 ]

• lezut
Ok, hij draait nu, ik kan in alle servers komen.

Ik heb nu een ander irritant probleempje, als ik aan het gamen ben dan freezed de boel opeens voor een halve minuut oid, en daarna kan ik weer vrolijk verder gamen. Ik heb dit nu in elke server gehad waar ik even in heb gezeten, als ik langer in een server zit gaat het over (bijv. ik kom in de TV2 oman server, ik speel één rondje, heb last van een freeze, speel daarna nog 2 rondjes en gaat verder soepel)

Zou dit te maken kunnen hebben met het feit dat ik mijn CPU net overgeclocked heb?
Pagina: 1