Toon posts:

windows activering weigerd

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb 2 maanden terug windows xp oem versie gekocht en geinstalleerd op mijn systeem. Toen na 2 dagen crashde mijn harde schijf. Ik heb nu eindelijk na 2 maanden mijn systeem terug maar zodra ik wil activeren zegt windows dat mijn product code teveel is gebruikt en dat ik een andere code moet kopen. Is hier wat aan te doen want om nou weer een nieuwe windows te kopen vind ik een beetje onzin.

alvast bedankt

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-03 20:43

Nik

Ja hier is wat aan te doen. Contact opnemen met Microsoft.

• ymoona
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:11
idd, even bellen en dan krijg je een nieuwe actieverings code

https://f1nerd.nl

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:30

Haan

dotnetter

Het duurde 2 maanden om aan een nieuwe schijf te komen? 8)7

Wel raar trouwens dat er na 1 herinstallatie in 2 maanden al een melding over die productcode is, dat zou niet zo moeten zijn als het goed is. Er is niet toevallig meer veranderd dan een nieuwe harddisk?

Kater? Eerst water, de rest komt later

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 18:41:
Ik heb nu eindelijk na 2 maanden mijn systeem terug
waar had je hem heen gestuurd dan? lijkt me dat degene die hem onder handen heeft genomen een paar rare dingen met je pc heeft uitgehaald

Verwijderd

Topicstarter
Haan schreef op zondag 03 december 2006 @ 18:49:
Het duurde 2 maanden om aan een nieuwe schijf te komen? 8)7

Wel raar trouwens dat er na 1 herinstallatie in 2 maanden al een melding over die productcode is, dat zou niet zo moeten zijn als het goed is. Er is niet toevallig meer veranderd dan een nieuwe harddisk?
was een Maxtor DiamondMax 10 RoHS Compliant 300 zijn nogal slecht te leveren. Heb ook een hoop narigheid met de winkel gehad waar ik het heb gekocht. Maar goed probleem opgelost heb microsoft gebeld.

allemaal bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 18:52:
[...]

waar had je hem heen gestuurd dan? lijkt me dat degene die hem onder handen heeft genomen een paar rare dingen met je pc heeft uitgehaald
gaat om een internet shop die behoorlijk goed aangeprezen werdt op de shop servey

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Wij als GoT kunnen hier inderdaad niets aan doen, dit zijn zaken die alleen Microsoft (legaal) voor je kan oplossen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.