Ik heb een vreemd probleem met mijn computer. Dit probleem doet zich alleen voor tijdens en na het spelen van spellen.
Tijdens het spelen van een spel, wordt ik namelijk zonder enige aanleiding eenmalig terug naar de desktop gegooid. Als ik in de taakbalk dan het spel weer aanklik, dan werkt het spel verder probleemloos.
Na het spelen van een spel, dus als ik het spel heb afgesloten, dan lijkt mijn computer te hangen. Pas als ik op CTRL+ALT+DEL heb gedrukt, gaat mijn computer weer verder.
Dit probleem doet zich naar ik mij kan herinneren voor sinds ik mijn 6800 XT heb verruild voor een 7600 GT.
Het zou aan de videokaart kunnen liggen, die werkt verder echter probleemloos. Wellicht dat mijn voeding niet genoeg power geeft? Het betreft een Antec 400 watt. Ik dacht echter dat deze wel zwaar genoeg is?
De rest van mijn systeem ziet er als volgt uit:
-Procesoort: Pentium 4, 3 Ghz HT
-Mobo: Asus P4S-800-D
-Mem: 4 x 512 MB
-2x harde schijf
-2x optische drive
-interne cardreader
Wat ik zelf al heb gedaan:
-enkele uren memtest gedraaid, geen fouten
-videodrivers volledig verwijderd (met Drivercleaner) en opnieuw geinstalleerd
-geluidskaartdrivers volledig verwijderd (met Drivercleaner) en opnieuw geinstalleerd
-Norton Windoctor gedraaid
-Bitdefender en Ad-Aware gedraaid
-Direct X 9C opnieuw geinstalleerd.
Tot nu toe heeft niks geholpen, heeft iemand nog een goede suggestie?
EDIT: Vanavond een hele avond gespeeld en er was niets aan de hand..........snap er niks meer van?
Tijdens het spelen van een spel, wordt ik namelijk zonder enige aanleiding eenmalig terug naar de desktop gegooid. Als ik in de taakbalk dan het spel weer aanklik, dan werkt het spel verder probleemloos.
Na het spelen van een spel, dus als ik het spel heb afgesloten, dan lijkt mijn computer te hangen. Pas als ik op CTRL+ALT+DEL heb gedrukt, gaat mijn computer weer verder.
Dit probleem doet zich naar ik mij kan herinneren voor sinds ik mijn 6800 XT heb verruild voor een 7600 GT.
Het zou aan de videokaart kunnen liggen, die werkt verder echter probleemloos. Wellicht dat mijn voeding niet genoeg power geeft? Het betreft een Antec 400 watt. Ik dacht echter dat deze wel zwaar genoeg is?
De rest van mijn systeem ziet er als volgt uit:
-Procesoort: Pentium 4, 3 Ghz HT
-Mobo: Asus P4S-800-D
-Mem: 4 x 512 MB
-2x harde schijf
-2x optische drive
-interne cardreader
Wat ik zelf al heb gedaan:
-enkele uren memtest gedraaid, geen fouten
-videodrivers volledig verwijderd (met Drivercleaner) en opnieuw geinstalleerd
-geluidskaartdrivers volledig verwijderd (met Drivercleaner) en opnieuw geinstalleerd
-Norton Windoctor gedraaid
-Bitdefender en Ad-Aware gedraaid
-Direct X 9C opnieuw geinstalleerd.
Tot nu toe heeft niks geholpen, heeft iemand nog een goede suggestie?
EDIT: Vanavond een hele avond gespeeld en er was niets aan de hand..........snap er niks meer van?
[ Voor 3% gewijzigd door ruftman op 04-12-2006 00:19 ]