Toon posts:

daemon tools probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, :)

Mij probleem gaat over daemon tools..alles werkte gewoon tot dat ik ongeveer half jaar geleden xp opnieuw had geinstaleerd en alles had weg gegooit.

Ik kan deamontools wel gewoon instaleren en hij vind de schrijven ook staat ook gewoon bij apparaat beheer, maar als ik dan iets wil mounten dan start die helemaal niet en ik zie ook geen schrijven staan bij deze computer.
Dus ik ben bang dat ik iets ben vergeten te instaleren maar ik weet niet wat. :9

Usb poorten doen ook gek.

Die het wel doen:

Muis
Webcam (wel met driver geinstaleerd)
Internet (draadloos via usb dus, ook met driver)

Die het niet doen:

Mp3 speler (Die kan in elke computer gestoken worden zonder drivers) Bij mij niet dus
Digitale camera (Met driver ook niet)
Bluetooth voor telefoon (Met drivers)

Ik hoop dat iemand me kan helpen,Sorry voor het slecht nederlands :/

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Heb je wel de juiste chipset drivers geïnstalleerd, en heb je Windows up-to-date?

Verder vraag ik me af of je tijdens de install van Daemon Tools wel gereboot hebt.

Verwijderd

Topicstarter
TheZeroorez schreef op zondag 03 december 2006 @ 17:15:
Heb je wel de juiste chipset drivers geïnstalleerd, en heb je Windows up-to-date?

Verder vraag ik me af of je tijdens de install van Daemon Tools wel gereboot hebt.
Windows heb ik wel geupdate gewoon tot de nieuwste laat maar zeggen, en dat andere weet ik niet wat je daar mee bedoeld 8)7

En ja ik heb gereboot tijdens het instaleren.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2006 17:33 ]

Verwijderd

Welke versie gebruik je. De "nieuwe" kan soms wat problemen geven.

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Heb je toevallig een spel van EA geinstalleerd met leuke kopieerbeveiliging. Gaf bij mij veel problemen door de beveiliging van het spel. Enige wat ik kon bedenken was toen spel deinstalleren, Deamon deinstalleren en verder gaan

Mooooooeeeee......

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 17:25:
Welke versie gebruik je. De "nieuwe" kan soms wat problemen geven.
Daemon tools V4,048E kan dat kloppen?

Maar ik denk dat het toch echt niet ligt aan deamontools ik mis gewoon iets op me computer want hoezo zouden me usb poorten zo doen dan?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2006 17:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
Black Piet schreef op zondag 03 december 2006 @ 17:30:
Heb je toevallig een spel van EA geinstalleerd met leuke kopieerbeveiliging. Gaf bij mij veel problemen door de beveiliging van het spel. Enige wat ik kon bedenken was toen spel deinstalleren, Deamon deinstalleren en verder gaan
Nee ik heb geen een spel geinstaleerd van EA.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 17:31:
[...]

Daemon tools V4,048E kan dat kloppen?

Maar ik denk dat het toch echt niet ligt aan deamontools ik mis gewoon iets op me computer want hoezo zouden me usb poorten zo doen dan?
Usb poort uninstallen bij apparaat beheer,windows opnieuw laten zoeken en instaleren.
Waarschijnlijk heb je een verkeerde driver. Zit al een driver in service pack 2

• TheZeroorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 17:20:
[...]

...en dat andere weet ik niet wat je daar mee bedoeld 8)7
Dan denk ik dat ik wel weet wat het probleem is :X

Bij je moederbord zat zo'n mooie CD.. Niet? Stop die er eens in. Verder is die van je videokaart ook wel aan te raden, scheelt zo'n 10x in performance :P

Verwijderd

Topicstarter
TheZeroorez schreef op zondag 03 december 2006 @ 17:58:
[...]

Dan denk ik dat ik wel weet wat het probleem is :X

Bij je moederbord zat zo'n mooie CD.. Niet? Stop die er eens in. Verder is die van je videokaart ook wel aan te raden, scheelt zo'n 10x in performance :P
Hmm haha oke,,maar moederbord cd zou ik die ook kunnen downloaden? ( En kan ik vinden bij apparaatbeheer welke ik heb? ) en videokaart heb ik volgens mij wel geinstaleerd.

Verwijderd

Topicstarter
Uh zou iemand mij nog kunnen helpen.. O-)
Modbreak:Zou je niet willen schoppen binnen 24 uur

[ Voor 39% gewijzigd door Spider.007 op 04-12-2006 16:19 ]

• TheZeroorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 18:13:
[...]

Hmm haha oke,,maar moederbord cd zou ik die ook kunnen downloaden? ( En kan ik vinden bij apparaatbeheer welke ik heb? ) en videokaart heb ik volgens mij wel geinstaleerd.
Download voor de grap eens een progsel als Everest, en kijk welk moederbord je hebt.
Op de website van de fabrikant kun je dan de drivers downloaden.
Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 19:49:
Uh zou iemand mij nog kunnen helpen.. O-)
Lees anders http://www.slotje.com nog eens door.

Verwijderd

Topicstarter
TheZeroorez schreef op zondag 03 december 2006 @ 20:03:
[...]

Download voor de grap eens een progsel als Everest, en kijk welk moederbord je hebt.
Op de website van de fabrikant kun je dan de drivers downloaden.
[...]

Lees anders http://www.slotje.com nog eens door.
Ik heb op me moederbord gekeken en heb een asus p4B533 en toen heb ik op hun site gekeken van asus alleen ik weet niet wat ik moet downloaden kan iemand me helpen?

• TheZeroorez
  • Niet online
Ga naar http://www.asus.com , klik op 'The Netherlands', klik op 'Downloads', gooi in dat zoekveld rechtsboven "p4B533", klik in de resultaten op 'p4B533', klik daar op 'Other', en download de drivers voor jouw OS (waarschijnlijk WinXP).

Als je klaar bent lees je nog eens de FAQ's door, en bedenk je wat je fout hebt gedaan in de reply hierboven. Ik heb er welgeteld 20 seconden over gedaan om dit op te zoeken, maar ken wel de Asus-site. Jij had dit dus in een minuut of twee kunnen doen.

Verwijderd

Topicstarter
TheZeroorez schreef op zondag 03 december 2006 @ 20:56:
Ga naar http://www.asus.com , klik op 'The Netherlands', klik op 'Downloads', gooi in dat zoekveld rechtsboven "p4B533", klik in de resultaten op 'p4B533', klik daar op 'Other', en download de drivers voor jouw OS (waarschijnlijk WinXP).

Als je klaar bent lees je nog eens de FAQ's door, en bedenk je wat je fout hebt gedaan in de reply hierboven. Ik heb er welgeteld 20 seconden over gedaan om dit op te zoeken, maar ken wel de Asus-site. Jij had dit dus in een minuut of twee kunnen doen.
Nou ik heb toch gezegd dat ik op die site ben geweest en precies het zelfde als jij dat heb gedaan, alleen het probleem was dat ik niet wist wat ik MOEST downloaden.

• Cio
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-01 06:12

Cio

TheZeroorez schreef op zondag 03 december 2006 @ 17:15:
Heb je wel de juiste chipset drivers geïnstalleerd....

Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!

• TheZeroorez
  • Niet online
Omdat je niet kunt lezen. Er staat chipset drivers.

Als je had gedaan wat ik heb gedaan had je gewoon drivers zien staan, voor verschillende Windows-versies. Voor elke versie maar één, dus de keuze is niet erg moeilijk.

Een link ga ik je niet geven, je doet zelf maar wat ;-)

Verwijderd

Topicstarter
TheZeroorez schreef op zondag 03 december 2006 @ 21:51:
[...]

Omdat je niet kunt lezen. Er staat chipset drivers.

Als je had gedaan wat ik heb gedaan had je gewoon drivers zien staan, voor verschillende Windows-versies. Voor elke versie maar één, dus de keuze is niet erg moeilijk.

Een link ga ik je niet geven, je doet zelf maar wat ;-)
Kerel is iedereen hier zo snel op de tenen getrapt ofzo? Mischien weet ik niet veel van computers af? en heb ik al genoeg op google gezocht en op forums :?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:25:
[...]

Kerel is iedereen hier zo snel op de tenen getrapt ofzo? Mischien weet ik niet veel van computers af?
Dan zit je wellicht op het verkeerde forum
en heb ik al genoeg op google gezocht en op forums :?
Het is zo vervelend als dat niet blijkt uit je posts; dan weten wij namelijk absoluut niet dat jij al heel veel hebt gedaan. Begin eens met vertellen wat je zelf allemaal al hebt geprobeerd?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 21:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik vermoed, dat door het ontbreken van de juiste mobo-drivers het systeem niet kan bepalen welke volgorde/interrupt/system service moet draaien voordat Daemon Tools goed werkt.

Daarbij staat duidelijk ook in de handleiding van Daemon Tools dat er wat wordt gespeeld met instellingen en device drivers en hoe je veel voorkomende problemen kan beginnen op te lossen.

En wat er eerder is gezegd op TheZeroorez in "daemon tools probleem" ; misschien dat dat toch gaat helpen...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op maandag 04 december 2006 @ 16:20:
[...]
Dan zit je wellicht op het verkeerde forum
[...]

Het is zo vervelend als dat niet blijkt uit je posts; dan weten wij namelijk absoluut niet dat jij al heel veel hebt gedaan. Begin eens met vertellen wat je zelf allemaal al hebt geprobeerd?
Nou mischien wil ik het juist leren?

Dan zou ik dat de volgende keer doen. :)

En wat ik nu gedaan heb:

Op google van alles gezocht.
Op forums gezocht.
Drivers geinstaleerd.
Cd van moederbord geinstaleerd.
Daemon tools paar keer opnieuw geinstaleerd.
En ga zo maar door.

Ten einde raad 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2006 20:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op maandag 04 december 2006 @ 16:26:
Ik vermoed, dat door het ontbreken van de juiste mobo-drivers het systeem niet kan bepalen welke volgorde/interrupt/system service moet draaien voordat Daemon Tools goed werkt.

Daarbij staat duidelijk ook in de handleiding van Daemon Tools dat er wat wordt gespeeld met instellingen en device drivers en hoe je veel voorkomende problemen kan beginnen op te lossen.

En wat er eerder is gezegd op TheZeroorez in "daemon tools probleem" ; misschien dat dat toch gaat helpen...
Ik heb de cd van me moederbord gevonden en had van alles geinstaleerd en op die site van asus dat heeft geen zin om te instaleren (staat in de handleiding) .

Ik zit zelf aan te denken om alles eraf te gooien en xp opnieuw te instaleren of weet iemand nog wat anders? (hopelijk wel :P )

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-07 22:26
Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 20:07:
[...]

Ik heb de cd van me moederbord gevonden en had van alles geinstaleerd en op die site van asus dat heeft geen zin om te instaleren (staat in de handleiding) .

Ik zit zelf aan te denken om alles eraf te gooien en xp opnieuw te instaleren of weet iemand nog wat anders? (hopelijk wel :P )
Op de cd van je mobo staan veelal oude versies van drivers.
Download van de fabrikant van de chipset op je mobo gewoon even de chipset drivers, dan heb je dat in ieder geval gehad/gedaan.

http://downloadfinder.int...perating+Systems&lang=eng

[ Voor 13% gewijzigd door Hoyden op 04-12-2006 20:14 ]

• ymoona
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:16
Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 20:07:
[...]

Linux installeren >:)
Modbreak:Laat dat soort flauwe reacties maar achterwege in het vervolg

[ Voor 7% gewijzigd door Spider.007 op 07-12-2006 21:22 ]

https://f1nerd.nl

Verwijderd

Topicstarter
En hoezo dat?

• ymoona
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:16
Flauwe reactie, niet heel erg nuttig.
Alleen linux installeren als bereid ben er veeltijd in te steken (als je Linux NOOB ben) of voldoende kennis hebt.
Windows opnieuw installeren is vaak een snellere oplossing als dat je er veel tijd aan besteeds en het uiteindelijk nog niet werken

https://f1nerd.nl

Pagina: 1