Toon posts:

netwerk problemen (torrents)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen

Ik zit met het volgende probleem.

Ik download onderandere met torrents. Als ik bezig met met een torrent te seeden en downloaden.
Gaat zo af en toe mijn hele internet plat. Maar ik blijf alleen via internet downloaden.

Op alle pc is dan geen internet te verkrijgen.

Nu heb ik al ingesteld dat hij minder connecties kan binnen krijgen.
Maar nog het zelfde probleem. Ik heb al verschillende clienten gebruikt en bij allemaal het zelfde.

Groeten Denny,

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-02 22:08

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Maximum upload snelheid lager zetten.

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Verwijderd

webfreakz.nl schreef op zondag 03 december 2006 @ 17:03:
Maximum upload snelheid lager zetten.
inderdaad, voor elke torrent een max. upload snelheid instellen dan gaat het goed.

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:01

Sjaak_Afhaak

Bleh!

hoezo voor elke torrent? elk fatsoenlijk torrentclient heeft de mogelijkheid om de overall uploadsnelheid te limiteren..

Hier staat tekst

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:32
Kan ook zijn dat je router al die connecties tegelijk niet meer aankan.

No production networks were harmed during this posting

• mrfu
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online

mrfu

Quis custodiet ipsos custodes?

Hey Thugmansion,

ik heb precies hetzelfde probleem, alleen bij mij word dit veroorzaakt door mijn wifi router (ook met bedrading), alleen dat is gewoon omdat er n00bs bij Belkin werken, dat is namelijk het merk van mijn router.

Heeeeel misschien dat jij ook zo'n router hebt.
Die dingen lopen vast bij meerdere verbindingen, maar werken nog wel, wanneer ze vastlopen, nemen ze alleen geen nieuwe verbindingen aan, waardoor internet het dus niet doet, maar torrents gaan lekker door.

Verder zou ik het ook niet weten...

Verwijderd

Sjaak_Afhaak schreef op zondag 03 december 2006 @ 17:06:
hoezo voor elke torrent? elk fatsoenlijk torrentclient heeft de mogelijkheid om de overall uploadsnelheid te limiteren..
ligt er idd aan welke client je hebt. gebruik zelf torrentflux onder linux vandaar mijn antwoord ;)
Pagina: 1