[Google Earth] movie maker functie werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 422 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart1074
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-03-2024
Ik probeer een filmpje te maken in Google Earth, zo'n fly over zeg maar zoals je tegenwoordig ook vaak op tv ziet. Dus ik plaats placemarks enzo en maak dus zo'n tour. Maar dat opnemen wil maar niet lukken. Als ik dus naar tools > movie maker ga, dan komt dat schermpje wel van movie maker maar is alles grijs? enig idee wat er mis is?

* klik of afbeelding voor een uitvergroting *
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gertcrum/bart/hilversums/googleearth2.jpg

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Waarschijnlijk is er iets mis met je moviemaker of je codecs. Zorg er iig voor dat je de juiste codecs hebt, en de laatste versie van moviemaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
The problem is, you can not save movies unless you buy the $400 Pro version of Google Earth, plus the optional Movie Maker module for God knows how much

Eerste hit op google :P
http://www.gemcor.com/med...18474727/E20050714110320/

edit: linkje vergeten :+ En codecs nakijken als je pro hebt is ook wel handig ja :).

[ Voor 30% gewijzigd door MoiZie op 03-12-2006 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart1074
Ik heb de Google Earth pro versie, is dat movie maker een apart programmaatje wat ik nog moet hebben? En aan welke codecs moet ik denken? ik heb volgens mij de meeste wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Nu online
Nofi, maar zeker weten dat je pro hebt? Ik zie namelijk in de taakbalk Google Earth staan, en als ik een plaatje google van Google Earth Pro, zie ik Pro erbij staan...

zoals:

Afbeeldingslocatie: http://earth.google.com/images/landgrid.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door MoiZie op 03-12-2006 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Lees dit maar eens zorgvuldig door. Daarmee moet je er waarschijnlijk wel uitkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:57
Geen nood, ik had laatst het zelfde probleem. Met google earth kon je idd wel die tour vlucht maken, maar geen filmpje, en de pro versie was vet duur en de gekraakte versie werkte bij mij niet.
Toen via got een progje gevonden dat wel filmpjes kan maken. Je maakt dan een filmpje van een deel van je monitor waar iets van directX wordt gebruikt, oid. Maakt verder niet uit hoe het werkt, het werkt! Je klikt op opnemen, en je klikt op start tour, en je krijgt een perfect filmpje. Zal ff kijken hoe dat progje heet....

Ik denk dat het met Fraps was, maar eigenlijk weet ik bijna zeker dat het het niet was omdat ik ergens postte dat dit progje een filmpje van heel je desktop maakt... je kan het proberen en anders was het een ander progje. (dat staat in enschede en ben nu ff bij mn ouders dus kan het niet zo snel nazoeken..)

@Moizie, zou dus kunnen, maar weet niet zeker.. Het had meen ik ook iets te maken met filmpjes van games oid maken... hij kon namelijk veel fps aan...

[ Voor 31% gewijzigd door Opperhoof op 03-12-2006 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Nu online
Opperhoof schreef op zondag 03 december 2006 @ 16:49:
Geen nood, ik had laatst het zelfde probleem. Met google earth kon je idd wel die tour vlucht maken, maar geen filmpje, en de pro versie was vet duur en de gekraakte versie werkte bij mij niet.
Toen via got een progje gevonden dat wel filmpjes kan maken. Je maakt dan een filmpje van een deel van je monitor waar iets van directX wordt gebruikt, oid. Maakt verder niet uit hoe het werkt, het werkt! Je klikt op opnemen, en je klikt op start tour, en je krijgt een perfect filmpje. Zal ff kijken hoe dat progje heet....
Fraps? :P

edit @ ^^: Fraps maakt alleen een filmpje van het actieve venster hoor :) Niet van heel je desktop. In games laat hij altijd zo'n mooie fps counter zien, dus ik vermoed dat je gewoon fraps bedoelt ;).

[ Voor 13% gewijzigd door MoiZie op 03-12-2006 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart1074
Zou ik iemands Fraps member gegevens even kunnen lenen? Heb een google earth filmpje nodig voor m'n werk. Maar met ongeregistreerde versie van Fraps kan je maar 30 secondes opnemen.

[ Voor 12% gewijzigd door bart1074 op 03-12-2006 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Arcane-
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-12-2024
je kan ook screenrecorder gold gebruiken, je kan daarmee ook zelf aangeven welk gebied je wilt opnemen, en dus in principe zelfs je hele desktop.
Pagina: 1