Toon posts:

WoW schokt en stottert bij 1 karakter, maar andere niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel al een bijna een paar jaar World of Warcraft en nu heb ik het op een andere computer geinstalleerd,nu had ik het spel op xp home staan en dat was goed, nu staat het op xp pro, en heb ik het volgende probleem: :O

Mijn ene caracter speelt vrij soepel en gladjes terwijl de andere continue stopt en schokt en ik word ook vaak eraf gekickt (ik denk dat er iets met de netwerkkaart ofzo is) of iets in game.
Ik heb geen addons aan staan. :?

Wie helpt mij ?

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:43
Ik heb wel eens gehoord dat in MMORPG's je character ziek kan worden is dit niet het geval?

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij niet, ik hoor er geen anderen over...

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:37

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Geef eens wat specs? Kan het zijn dat je ook veel 'graphische' dingen aan hebt? Bijvoorbeeld gloeiende dingen? Zou je het dan kunnen liggen aan je drivers?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-08 16:07

Moortn

Hallo

bij WoW word je character niet ziek, maar misschien komt het door de graphics van je armor? of de stad waar je in bent?

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Bij al mijn caracters staat het zelfde aan en ze zijn alle drie in Iroforce waar veel mensen zijn.
En ik heb de nieuwe catalyst geinstalleerd
Ik heb een Asus 800 ax kaart en een pentium 4 2,66 mhz en 1 gig geheugen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik had em op xp Home staan en toen was het wel goed, nu staat het op XP pro en nu dit,
(kan je ook je netwerksnelheid instellen in xp?)

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 19:45

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Je lagged! Niet dubbelposten :/

Iig, wat is je MS? Je specs zouden WoW prima moeten draaien.

[ Voor 81% gewijzigd door MrVegeta op 03-12-2006 16:23 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Ik haal de d/t fout even uit de titel, stoorde wat. Verder ook iets aangevuld. Gebruik inderdaad ajb - zoals ik nu ook doe - de edit knop als je wat wilt toevoegen, in plaats van een tweede reactie meteen onder die van jezelf te zetten.

[ Voor 48% gewijzigd door F_J_K op 03-12-2006 16:24 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
En wat kan ik doen aan dat laggen ? ook bij de andere caracters gebeurt dat ze wel eens op 900ms staan maar dan merk ik daar niks van.

Verwijderd

Topicstarter
Normale ms tussen de 100 en 300 !!

• PilatuS
  • Niet online
Je lagged!
Helemaal mee eens. Ik speel geen WoW maar als ik met CS:S lag heb maak ik precies het zelfde mee.
Ben je niet gewoon nog dingen aan het downloaden ? Of iemand anders die gebruik maakt van je verbinding ?

Een ping tussen de 100 en 300 is veel te hoog. Je moet echt onder de 80 zitten.

[ Voor 15% gewijzigd door PilatuS op 03-12-2006 16:25 ]

Verwijderd

-> Spielerij - Problemen & Vragen

Lees even goed wat F_J_K je zojuist vroeg. Bij de volgende dubbelpost gooi ik je topic gewoon op slot.

Verwijderd

Topicstarter
Nee niks, en ik heb ook geen updates of zo aan staan.

Sorry, nieuw voor mij

Nee alle caracters staan op een server (turalyon)

Soms lijkt het net of staat het beeld stil (1sec)

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2006 16:44 ]

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ga nou niet weer dubbelpost straks gooit iemand die topic dicht en dan kan je weer een dag wachten ;).
100 en 300 MS lijkt opzich prima. Probeer eens alles op low 640x800 te draaien etc, dan kan je zien of het iets hardware matig is.

Ook zijn er nog wel eens wat problemen met bepaalde internet providers en WoW servers, misschien kan je daar wat onderzoek naar doen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:01

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Kan het niet gewoon zijn dat zijn char op een brakke WoW server gesaved is ofzo?
Hij heeft meerdere malen gezegd dat hij het met andere characters op hetzelfde systeem en in de zelfde stad _niet_ heeft... zit dat andere character op dezelfde server?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Staan al je chars op verschillende servers of op dezelfde. Anders is het vrij duidelijk dat er een server is waar je pc/provider weet ik veel wat niet goed mee overweg kan.

Verwijderd

Topicstarter
MrVegeta schreef op zondag 03 december 2006 @ 16:33:
Staan al je chars op verschillende servers of op dezelfde. Anders is het vrij duidelijk dat er een server is waar je pc/provider weet ik veel wat niet goed mee overweg kan.
Ja alles staat op een server (turalyon)
en soms staat het beeld gewoon stil 1 a 2 seconden.

Verwijderd

Topicstarter
Cool...na de nieuwe opdate van gister draait het vlekkeloos......bedankt toch voor jullie ideeen.

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Mooi zo. Toch erg appart dat dat gebeurde..

Verwijderd

Hoogst waarschijnlijk komt dit door sommige mods/instellingen.
-Verwijder even je WTF folder en al je Mods.

Start wow opnieuw en het is waarschijnlijk opgelost.
(wat specs zouden ook wel handig zijn)

EDIT: Oeps, zie dat het al opgelost was met de update, toevallig een dual core processor? dit was namelijk een "known issue"

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2006 10:38 ]

Pagina: 1