Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ChaosZ0ne
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-11 15:05
hallo,

doordat mijn oude PDA (hp ipaq 6340) dood is(barst in scherm :'( ) ben ik op zoek naar een nieuwe telefoon. hierbij is mijn oog gevallen op de i-mate spv die ik door een personeelsaanbieding met 50% korting kan krijgen bij rabo mobiel .
Het jammere is dat ik hier weinig over kan vinden op internet. is i-mate echt een merk, of is het een b-merk van samsung(las ik ergens op internet) is het een goede telefoon voor €4,50 per maand of is dit zo'n telefoon waarbij je als je hem een keer ergens tegenaan stoot je weer een nieuwe moet gaan kopen?
de prijs lijkt mij namelijk wel erg klein als je naar de specificaties kijkt.
ik heb bij expansys gezien dat ze een heleboel i-mates hebben, maar niet de spv...

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:49
Als je de telefoon bedoelt die via Rabo Mobiel ook aan particulieren wordt verkocht dan is het de i-mate SPL (geen SPV dus). Wellicht kun je hier wat meer informatie vinden.

i-mate heeft een lange tijd telefoons onder eigen naam op de markt gebracht die gebaseerd waren op producten van HTC, zoals de i-mate JAM, KJAM en meer. Je moet overigens deze telefoon niet echt vergelijken met een 'b-merk van Samsung', want het is meer dan een telefoon: er staat een open besturingssysteem op, waarmee ik wil zeggen dat je zelf software kunt installeren die draait op MS Windows Mobile 5. Je kunt dus meer met zo'n telefoon dan een reguliere telefoon, omdat je er navigatiesoftware en/of officesoftware op kunt installeren.