Deze week is voor de tweede keer een DVD-speler van Harman Kardon gesneuveld.
Eerst had ik een DVD1, die kreeg net buiten de garantie problemen met het display.
O.K., kan voorkomen. Laten repareren en €110,- betaald.
Een jaar later las hij niets meer, na laten kijken, loopwerk defect.
De DVD1 was zeer beperkt in zijn mogelijkheden en de reparatiekosten waren zo hoog dat ik een nieuwe DVD25 heb gekocht.
Nu na drie jaar leest hij niets meer, reparateur zegt “loopwerk kapot, heeel duur”.
Ik baal als een stekker want HK is toch geen prutsmerk.
Nu wil ik een nieuwe DVD speler kopen maar ik twijfel of het nog wel een Harman Kardon moet worden.
Ik heb de keuze tussen een Harman Kardon DVD 47 of een Denon DVD 1930.
De specificaties en de prijzen zijn nagenoeg gelijk maar de DVD 47 spreekt mij iets meer aan i.v.m. enkele functies op de afstandbediening en ik heb ook een recever en cd-speler van HK.
Ik ben alleen een beetje gaan twijfelen over de kwaliteit op termijn van Harman Kardon.
Wie heeft daar een mening over?
Eerst had ik een DVD1, die kreeg net buiten de garantie problemen met het display.
O.K., kan voorkomen. Laten repareren en €110,- betaald.
Een jaar later las hij niets meer, na laten kijken, loopwerk defect.
De DVD1 was zeer beperkt in zijn mogelijkheden en de reparatiekosten waren zo hoog dat ik een nieuwe DVD25 heb gekocht.
Nu na drie jaar leest hij niets meer, reparateur zegt “loopwerk kapot, heeel duur”.
Ik baal als een stekker want HK is toch geen prutsmerk.
Nu wil ik een nieuwe DVD speler kopen maar ik twijfel of het nog wel een Harman Kardon moet worden.
Ik heb de keuze tussen een Harman Kardon DVD 47 of een Denon DVD 1930.
De specificaties en de prijzen zijn nagenoeg gelijk maar de DVD 47 spreekt mij iets meer aan i.v.m. enkele functies op de afstandbediening en ik heb ook een recever en cd-speler van HK.
Ik ben alleen een beetje gaan twijfelen over de kwaliteit op termijn van Harman Kardon.
Wie heeft daar een mening over?
The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!