Toon posts:

[RealVNC] Hoe te verbinden naar clients? *

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

bij mij thuis hebben we 3 computers, met 1 van deze computers wil ik de andere 2 beheren d.m.v. VNC.
ik heb Real VNC net van de site gedownload maar ik kom er maar niet aan uit dat ik hem zo over kan nemen. weet iemand dus hoe ik het moet instellen of dat ik nog een programmatje mis ofzo?

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-07 10:06
real vnc op alle drie de computers installeren
op de 2 'clients' de server automatisch laten opstarten met windows .

dan ook nog is een wachtwoord ingeven bij de servers voor de veiligheid.

meer moet je niet doen hoor...

owja en de client van real vnc op uw 'hoofd' pc.

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 5090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1600

Verwijderd

Topicstarter
Op alle 3 de PC`s stond Real VNC en werkte alles goed. Tot ik mijn hoofd pc opnieuw installeerde en VNC dus verwijderd was. Dus ik heb net VNC van de site gedownload en wil gaan instellen. maar hoef ik dus niets in te stellen, en hoe kom ik dan in contact vanuit mijn hoofd pc met de andere computers?

• Henri
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55
Volgens mij alleen de IP adressen van die andere 2 pc's invoeren toch?
Kan zijn dat dat alleen buiten Lan zo werkt, maar dacht het niet.

Verwijderd

Topicstarter
Ja als ik op Add-client klik en voer het IP adres in dan zie ik nog steeds niet het beeldscherm van die andere pc

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Stuiver, jammer dat ook dit topic niet uitblinkt van duidelijkheid. Je bent er al vaker op gewezen dat je je topics niet op deze manier hoort te openen. Hoe het wel moet vindt je hier:
* Goede topictitel
* Goede probleemomschrijving; inclusief wat je allemaal precies hebt gedaan

Ik stel voor dat je via de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif topicreport functie even een beter topictitel voorstelt :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
gedaan;)

Verwijderd

Topicstarter
maar mn probleem is nog steeds niet opgelost:s

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zoveel duidelijker vindt ik 'onduidelijke topic naam' nou ook weer niet; dus ik maak er zelf wel wat moois van; wellicht kun je dat de volgende keer wel zelf doen? Dit is de zoveelste keer dat je dat wordt gevraagd. Wil je daarnaast geen tweemaal achter elkaar posten binnen 24 uur?

Real VNC > [RealVNC] Hoe te verbinden naar clients? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 14:33:
maar mn probleem is nog steeds niet opgelost:s
Da's jammer dan.

Het kan natuurlijk zijn dat ik nog te brak ben om je topic te ontcijferen, maar daarentegen denk ik als ik zodadelijk helder ben hier nog weinig van kan maken. Je mag van mij gerust een nieuw topic starten, als je dan ook eerst eens een duidelijke topictitel geeft die het probleem beschrijft en vervolgens een duidelijke openingspost maakt waarin je helder uitlegt wat het probleem nu is en wat je al gedaan hebt om het op te lossen. Deze gaat iig dicht.

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.