.mpeg naar .bin/.cue converter

Pagina: 1
Acties:

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik heb +/- 100 films op m'n computer staan in .bin/.cue die ik dus per cd'tje moet branden* (zijn SVCD's). Opzich is dat niet heb probleem maar, kost wel erg veel tijd en geld. Ook zullen er natuurlijk films tussenzitten die ik na 2 minuten al niet leuk meer vind en dus niet ga bekijken!

* Komt omdat zowel Alcohol 120% als Deamontools gewoon niet willen installeren/ werken op m'n computer. Tips hierover verwacht ik dus ook niet want, ik wil m'n 'probleem' dus anders oplossen!!

Nu heb ik dus 'iso buster' gedownload en die kan al die .cue / .bin omzetten naar .mpeg!

Das opzich wel zeer relaxed want, dan kan ik die films al lekker op de comp kijken!!

Maar nu is de vraag:
Zal ik al die films ff snel omzetten (duurt echt maar 15 seconden / film) of niet...
Als iemand dan ooit 'n film wil lenen kan ik 'm namelijk niet meer als SVCD branden op 1 cd'tje...

Nu is m'n vraag dus:
Zijn er simpele progjes die van .mpegs weer SVCD's kunnen maken zodat, als iemand 'n film wil ik 'm ff snel kan burnen op 1 cd'tje! Met dat 'iso buster' ben ik nergens de mogelijkheid tegengekomen om 't dus weer om te zetten naar SVCD zodat ik 't even snel kan branden voor iemand.

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:24

Orion84

Admin Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Volgens mij kan je in een brandprogramma zoals nero ofzo toch gewoon aangeven dat je een super video cd wilt branden en dan een .mpeg gebruiken als bron?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als je de bin/cue opent met een virtuele drive (Daemon of Alcohol), dan kun je de AVSEQ01.DAT file naar je harde schijf kopieren. Die hernoem je naar *.mpg, en dan kan je hem gewoon bekijken met Media Player, Winamp of iets dergelijks. Zo kan je ze veel makkelijker opslaan op DVD, en afspelen op een DivX compatibele DVD-speler.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:58

Yucko

One clown to rule them all !

Of gewoon VLC player gebruiken. Die kan prima overweg met .BIN. ISO en weet ik wat voor formaten allemaal. Hoef je helemaal niets te renamen / om te zetten

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
@ Orion: Jezum ik ben lomp, je hebt idd gelijk!

EDIT: Antwoord van Orion is gewoon HET antwoord!

@ gambieter: Ik kan dus niet mounten dus heb ook geen virtuele HD

@ JaJoah: Klinkt ook wel leuk zo'n player! Maar ik wil ze ook omzetten voor m'n Zune!

[ Voor 11% gewijzigd door CLB op 03-12-2006 14:51 ]

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Er bestaan geen domme vragen; en in dit geval zie ik ook geen reden om dat niet bewezen feit te gebruiken om dit topic te sluiten. Deze kan dus gewoon open blijven :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1