Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

hulp nodig met m'n internet

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds gisteren rare fouten die ik eerder nog nooit heb gehad op mijn pc:
-ik kan bv niet meer hier een bericht plaatsen of op andere forums
-ik kan niet meer in google iets intyppen (wel op de googlebar maar ik kan niet op go drukken)
-op rapidshare & megauplod kan ik die code niet meer indrukken als ik iets wil downloaden
-ik kan niet meer op linken drukken die dan je doorverbinden naar een andere website
-als ik op rechtermuisklik druk en 'open in nieuw venster' gaat ook niet meer

ik zou echt niet weten hoe dit komt, een paar dagen geleden werkte hij perfect net zoals de labtop hier beneden nu (mijn pc en de labtop zit op dezelfde lijn)
hopelijk kan iemand me helpen want zo kan ik echt niet surfen :(

sry als dit in het verkeerde gedeelte staat..

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dit heeft niets te maken met je internetverbinding, maar met je browser. Toch?
Hoe dan ook mist heel veel relevante informatie; wat voor verbinding? OS? Browser? Patchniveau? Welke beveiligingstools en contentscanners (firewall, antivirus, antispyware, popupblockers, etc)? Doet een andere browser het wel OK en gaan andere zaken zoals e-mail ook goed?

Hoe dan ook heeft dit niets van doen met je (internet)netwerkverbinding; dat geef je zelf al aan. Omdat ik er van uit ga dat je een probleem hebt met malware, past je topic veel beter in Beveiliging & Virussen.

Er staan al veel tips in de "sticky" topics bovenaan B&V. Lees deze even door voor je een topic opent in B&V en geef feedback op de tips en vragen daar. Dan kunnen we met je meedenken. Maar met deze topicstart valt niets meer te zeggen dan wat ik al doe.
Ik sluit het topic dus hier wel, open in BV even een nieuwe met meer info en met feedback op de tips rondom het vinden en verwijderen van malware (zoals in de stappen in Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten staat). Bedenk dat ajb trouwens ook even een andere topictitel, want "hulp nodig met m'n internet" zegt helemaal niets over het probleem / het onderwerp of het soort benodigde hulp en dat is nu net waar zo'n titel handig voor is ;) (Maar goed, dat staat ook in die stickies).

Succes en als de B&V FAQ al niet voldoende is, tot straks in BV :)

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 03-12-2006 13:16 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.