Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Sinds 3 maanden heb ik een Archos Gmini gekocht. Werkte perfect!!

Sinds 3 weken krijg ik aan de lopende band read errors. Zodra ik een mp3 of avi afspeel, stopt deze steeds (begin of in de file).

Ik heb een format gedaan via de archos, via fat32format, maar dat helpt niet. Chkdsk /R of Format x /FS:FAT32 werkt niet.

Is mijn disk nu al naar de %^##% of ??

Groet,
A2DAY

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Welke Archos Gmini?
Bij harde schijfproblemen is het vrijwel altijd zo dat je er zelf weinig aan kan doen. Echter, het valt wel onder de garantie. Aangezien je em 3 maanden geleden gekocht hebt kun je het beste even garantie claimen.

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Welkom op GoT.

Het is hier echter niet toegestaan te crossposten (het zelfde op twee verschillende plekken vragen/posten). Je mag het dus doen met de antwoorden die je krijgt op Verwijderd in "[HDD] Het Archos Gmini 500 topic" . Eén keer vragen staat namelijk wel zo netjes.
Voor de verdere regels die hier gelden, verwijs ik je naar Registratievoorwaarden / korte FAQ .

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.