nieuwe oortelefoon

Pagina: 1
Acties:

• gravy
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-02 09:44
x

[ Voor 99% gewijzigd door gravy op 15-11-2009 14:13 ]

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:07

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

MX400. Bijna hetzelfde maar dan niet met een geluidsafstelbediening en 5 tot 10 euro goedkoper.

Is hij meer dan 1 jaar oud, of is hij net nog niet een jaar. Als hij namelijk nog binnen de garantie valt is de kans groot dat hij gratis door sennheiser vervangen word. Ik heb zo mijn oude MX750 teruggebracht, daarvoor terug kreeg ik MX 90V. Het valt dus altijd te proberen ;)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Japidoff
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-01 18:20
als je deze zo goed vind, haal je ze toch gewoon?
€20 voor goeie oordopjes vind ik niet extreem duur, en als ze minimaal een jaar mee gaan valt t helemaal wel mee.

gang is alles

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:59

voodooless

Sound is no voodoo!

Als zo'n ding na een jaar al kapot gaat dan zou ik er eerlijk gezegt niet tevreden mee zijn... Check ook ff of je nog garantie hebt! Misschien krijg je wel voor niks een nieuwe ;)

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:07

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

voodooless schreef op zondag 03 december 2006 @ 11:37:
Als zo'n ding na een jaar al kapot gaat dan zou ik er eerlijk gezegt niet tevreden mee zijn... Check ook ff of je nog garantie hebt! Misschien krijg je wel voor niks een nieuwe ;)
Ik heb net mijn doos van de MX 90V erbij gepakt en die heeft 3 jaar garantie :D Misschien kun jij de verpakking van de MX500 erbij pakken. Als daar ook 3 jaar op staat kun je hem gewoon opsturen naar sennheiser met uitleg van je probleem

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• gravy
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-02 09:44
x

[ Voor 108% gewijzigd door gravy op 15-11-2009 14:13 ]

Pagina: 1