Soyo mamaplanken --> WAAR??

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mr. Furious
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Whoops, sorry!! Te laat dat andere forum gezien (Processors, Mobo's en overklokking). Ik post een nieuw bericht daar en deze kan gesloten worden (delete werkte niet??)
-------------------------------------------

Hoi!

Wie heeft enig idee waar ik nog een Soyo moederbord kan kopen? ik wil namelijk de 7VBA133 hebben voor mijn Celeron 566 (eens kijken of we de 850 Mhz kunnen halen).
En ook in de pricewatch is geen Soyo plankje te vinden....

Thnx,
Mr. Furious

Verwijderd

Waarom geen ASUS P3B-F met Slot1-Socket370 converter? dat werkt echt het best

• Mr. Furious
  • Niet online
Tsja,
Ik heb nu een Abit BH6 met Slotket en die krijg ik niet stabiel op 850 Mhz en 1.7 volt (maximaal wat bios wil geven) en een grote Alphakoeler. En dus wil ik een stapje lager naar 95 of 90 Mhz (83 werkt perfect)

• obme_ief
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05-2022

obme_ief

houd niet van wannebe modjes

kan je andere post nie vinden..

als je je bios nu even opnieuw flashed, alles in je bios op default zetten behalve je voltage wat je op 1,7 zet, dan flashen en je kan tot 1,9 volt...

tijd voor verandering.

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-08 10:11
je kunt die bh6 wel op een hoger voltage krijgen!

Dit doe je door het voltage op 1.70 volt in te stellen en dan de bios te flashen.
Vervolgens kun hem tot 1.90 volt instellen!!

30x sf175s + gw5000-dt op oost

Verwijderd

Ik heb sinds kort ook een Soyo-mobo, namelijk de 6VCA en ik ben er erg over te spreken. Superstabiel en de Celeron 566 loopt makkelijk op 850 Mhz (icm Golden Orb).
Ik heb dit bord gekocht bij: http://www.quality-systems.nl /

• Mr. Furious
  • Niet online
YES!! Nog een keer geflashed en op 1,8 volt draait -ie perfect op 850 Mhz!! Nog geen enkele crash gehad!! Ik had hem zelfs even op 952 MHz draaien.... Da's pas echt cool!

Allemaal bedankt voor de info.

Wat is die BH6 toch een perfect bordje. Al bijna twee jaar oud en hij kan nog steeds mee. Het is zo'n beetje het oudste onderdeel in mijn PC! I love it...
Pagina: 1