Dag mensen, 
Gisteren heb ik drie harde schijven toegevoegd aan de bestaande RAID5 array doormiddel van OCE.
Dat is allemaal goed gegaan, een uurtje geleden kreeg ik de melding 'migration successfully completed'.
De ruimte die daarbij vrij gekomen is, wordt niet automatisch aan de bestaande partities toegevoegd. Dus ik naar disk management, en zie ik het volgende:

Gek, denk ik bij mezelf. Twee keer 'Unallocated space'. Hoort dat niet aan elkaar te zitten?
Ik heb met diskpart.exe de vrijgekomen ruimte toegevoegd aan de E:\ partitie. Nu krijg ik het volgende:

Je ziet het, ik kan niets met die laatste 559,49 GB beginnen.
Partition Magic 8.05 en Diskpart zijn beiden blind:

Weet iemand een oplossing of iets wat ik kan proberen?
Specs:
1x WD Raptor 74GB (WD740ADFD)
8x WD Caviar RE2 400GB (WD4000YR)
High-Point 2320 PCIe x4 controller
Windows XP x64 + laatste updates
Gisteren heb ik drie harde schijven toegevoegd aan de bestaande RAID5 array doormiddel van OCE.
Dat is allemaal goed gegaan, een uurtje geleden kreeg ik de melding 'migration successfully completed'.
De ruimte die daarbij vrij gekomen is, wordt niet automatisch aan de bestaande partities toegevoegd. Dus ik naar disk management, en zie ik het volgende:
Gek, denk ik bij mezelf. Twee keer 'Unallocated space'. Hoort dat niet aan elkaar te zitten?
Ik heb met diskpart.exe de vrijgekomen ruimte toegevoegd aan de E:\ partitie. Nu krijg ik het volgende:
Je ziet het, ik kan niets met die laatste 559,49 GB beginnen.
Partition Magic 8.05 en Diskpart zijn beiden blind:
Weet iemand een oplossing of iets wat ik kan proberen?
Specs:
1x WD Raptor 74GB (WD740ADFD)
8x WD Caviar RE2 400GB (WD4000YR)
High-Point 2320 PCIe x4 controller
Windows XP x64 + laatste updates
[ Voor 3% gewijzigd door PD2JK op 03-12-2006 00:57 ]
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$