[WMP9/Win2K] Dubbelklik voor fullscreen werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik draai sindskort Windows 2000 op mn tweede PC, met Windows Media Player 9. Nu was ik onder XP (en volgens mij in eerdere windows-/mediaplayer-versies ook al) gewend om op een filmpje te dubbelklikken om naar full-screen te switchen. Dit werkt bij mij niet. Ik heb al wel met windowsupdate alles geupdatet en in de instellingen van WMP gekeken, maar kan het nergens vinden. Het vreemde is dat in fullscreen-mode de dubbelklik wel werkt om weer terug te keren naar normaal beeld.

Iemand een idee hoe ik dat dubbelklik-voor-fullscreen weer aan de praat krijg?

• Palomar
  • Niet online
*kick*

Niemand?

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-07 19:46
Alt + Enter :)

• Palomar
  • Niet online
ja klopt, dat werkt idd wel, maar niet bij embedded filmpjes in een website (bijv. van uitzendinggemist e.d.). Zijn dan vast wel weer workarounds om die embedded filmpjes in een losse player te krijgen om alt-enter te kunnen doen, maar ik heb liever gewoon die dubbelklik weer terug.
Ik kan met de search of google helemaal niks hierover vinden, dus ik vind het een vreemd probleem.

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-07 19:46
Ik gebruik hier Windows Media Player 11, en bij uitzendinggemist.nl kun je gewoon rechtermuisknop klikken?

• Palomar
  • Niet online
Rechtermuisknop werkt idd wel (en dan zoom -> fullscreen), maar het is gewoon vele malen makkelijker om even te dubbelklikken. En zo zullen er nog wel tig workarounds zijn. Wat ik wil is dubbelklikken op het filmpje om het fullscreen te zien :+
Pagina: 1