Okay, ik ben de laatste tijd ontzettend veel bezig met videomontage en ik wordt helemaal gek van telkens dat heen en weer gescroll over de tijdlijnen heen. Dus maar op zoek gegaan naar iets wat dat wel goed kan en toen viel (in september al op de IBC) mijn oog op de Shuttle (Pro) en kwam in een topic hier de PowerMate van Griffin tegen.

De Shuttle Pro, van ContourDesign

De PowerMate, van Griffin Technology
Ze zeggen dat ze allebei hetzelfde kunnen, maar ben benieuwd naar ervaringen met deze apparaten. Nu heb ik al kunnen spelen met de Shuttle Pro (op de IBC afgelopen september) en beviel me wel heel erg, tenminste als je montage maken in een stand op een beurs representatief vind. Alleen hoorde laatsts van iemand dat die knopjes heel snel van het apparaat afvielen.
Iemand die dit kan bevestigen. Graag ervaringen!

De Shuttle Pro, van ContourDesign

De PowerMate, van Griffin Technology
Ze zeggen dat ze allebei hetzelfde kunnen, maar ben benieuwd naar ervaringen met deze apparaten. Nu heb ik al kunnen spelen met de Shuttle Pro (op de IBC afgelopen september) en beviel me wel heel erg, tenminste als je montage maken in een stand op een beurs representatief vind. Alleen hoorde laatsts van iemand dat die knopjes heel snel van het apparaat afvielen.
Iemand die dit kan bevestigen. Graag ervaringen!