[Vista]Installeren van Audigy LS

Pagina: 1
Acties:

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:32
Ik krijg mijn SB Audigy LS met geen mogelijkheid geinstalleerd. Heb de Vista-topics nagekeken en gegoogled, maar een oplossing voor mijn probleem zie ik niet... Heb ook nog een ander PCI-slot geprobeerd, maar dat helpt ook niet.

Windows vindt een onbekende Multimedia Audio Controller. Als ik deze probeer te installeren doormiddel van SBAX_PCDVTBETA_US_2_11_0000.exe of SB24_VISTABETADRV_US_1_04_0055.exe, dan kunnen beide driversetupprogramma's (van creative.com) geen ondersteunde hardware vinden.

Heeft iemand een idee? Onboard AC'97 audio werkt wel, maar dat is ook niet alles. ;)

Dit icm met een Asock 939Dual-SATA2 mobo en een 3Com-NIC.

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Verwijderd

Geen oplossing, maar wel ook problemen met Audigy (SE). Hij doet het wel, maar slechts twee van de 4 boxen komt geluid uit.

heb je trouwens geprobeerd om de XP drivers te installeren? Die doen het bij mij beter dan de beta's van creative.

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:32
Goed idee om een XP-driver te proberen. Hij installeert hem nu wel, maar kan vervolgens niets afspelen. Het blijft stil, hij produceert gewoon geen geluid. Je ziet die 'volume-balkjes' ook niet bewegen, waar de onboard-chip dit wel doet...

Bij de instellingen zie ik ook maar 2 kanalen staan.

Het is dat de kaart in XP wel werkt, anders zou ik denken dat hij stuk was... :P

[ Voor 7% gewijzigd door Gallus op 03-12-2006 18:29 ]

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.